6/12/2007

Selda`ya Misafır Olursak..

Selda`yla Phoenix`te tanıstık..Her zaman guleryüzlü,tatlı dilli ve çok takdir edilen biriydi..Erken çoçukluk dönemiyle ilgili doktorasını yapıyordu ve benim bitmez tükenmez sorularıma çok güzel cevap oluyordu..Sonra biz Utah`a taşındık,onlarda Türkiye`ye dönüş yaptılar.


Üyesi olduğumuz mail grubu sayesinde herkes hala birbirinden haberli..Eee bir de benim blogum var neler yaptığımı anlattığım..Ankara`ya yerleşip kendi gibi sirin,muntazam bir ev almışlar.Maillerde sürekli eşyalarını sorduklarından bizim Phoenix`te ki arkadaşlara kıyağımdır bu salonun resmi:)Tuzlu tabağını çekmeye fırsat kalmadan bitrdim hatta ikinciyi yedim..Selda elinden her işin en iyisi aynı anda gelebilen insanlardan..Çok iyi anne,eş,dost,ahçı,ev hanımı,akademisyen,evlat,komşu..

Ablamla birlikte çoçukları kucaklıyıp gittik ziyaretine ben Ankaradayken..İyki de gitmişiz..İnsan özlediğini, görünce daha iyi anlıyor..Dünyanın neresinde olursa olsun dostluk için sarfedilen emekler ,bir yerde yeniden kendini gösteriyor..



3 comments:

Unknown said...

Bendende SElam goturseydin Seldaya.. Eski tanidiklardan haber almak ve artik cagimizin deyimiyle haber gormek:) cok guzel...

Hulya said...

senın de kulaklarını cınlattık yıne nuray abla:)ne calıskan nasıl arı gıbı oldugundan bahsettık:)

Bocuruk said...

Ne güzel bayılıyorum böyle dostluklara:) Arkadaşın evinde güle güle otursun yüzünden belli ne iyi bir insan olduğu. Dostluğunuz daim olsun tatlım.