12/28/2007

Calistigin konu nedir?


Cok zaman oldu biliyorum,unutmusum ayni anda hem anne olmayi hem calismayi hem de ev hanimi olabilmeyi,gectigimiz ay kendimi organize ederek ,proglamliyarak gecti,iyi de oldu aslinda.Hicbir seye yetisemiyorum diyenlerden olmamak icin bu ay boyle gecti...Hersey cok tatli gidiyor...Calismak guzel sey...Universitede okurken cok buyuk bir tekstil fabrikasinda staj yapiyordum,hersey cok guzel, iyiydi ama benim isim labaratuardaydi.Ikinci staji da yapinca kesinlikle karar verdim ki benim isim konusunun insan oldugu bir is olmaliydi.Labaratuar,kimyasallar benim ana konum olmamali.Ama kimyayi-bilimi cok seviyorum,ikisininde kesistigi en guzel meslek kimya ogretmenligi oldu benim icin..Kimya ogretmenligi bitip de ben burayagelince yani kimyadan uzak kaldikca annelik agir basti ,annelik konusunda oyle okudum oyle guzel seyler ogrendim ki master icin bolum secerken hic kimyaya cesaret edemedim,egitimi sectim-Hos hala baslayamamis olsamda-


Simdi Adil'in okulunda 2 ile 5 yas arasi cocuklarla calismak cok ama cok yorucu,ama degiyor..Is arkadaslarim onlar,cok saf ve masumlar.Yalandan,kibirden haberleri yok..Butun gun birlikte geciyor,sarki soylemek,kitap okumak,dans etmek en buyuk eglenceleri...Kagit tabaktan,yumurta kartonlarindan kuklalar yapip,heycanlanabiliyor sevindirebiliyorum onlari.Gecenlerde bir veli,kizinin okula basladiktan sonra cok daha kibar konusmaya basladigini soyledi,ve gecenlerde soyledigi bir cumleyi aktardi ve tesekkur etti.Iste bir ayin yorgunlugu kalkti uzerimden,vel hasili konunun insan oldugu hele de cocuk oldugu her iste ben varim!



*Resimde Adil ve en yakin arkadasi .Ayni proje ustunde parmak boyamasi yaparken.

3 comments:

Aysenur said...

Hulyacim, isin hayirli olsun. Cocuklarla beraber ne kadar guzel. Sahsen cocuklari cookkk seven biri olarak, senin adina cok sevindim.

ayseyaman said...

Hülyacım bende 2 yıllık tekstil teknikerliği okudum, büyük küçük fabrikalarda çalıştım, kalite kontrol adı altında küçük bir çamaşırhanede bile çalışmıştım (o zaman tabii labaratuar derdik:) ama yok yok Türkiyeye dönecek olsam büyük konuşmayayım ama tekstil fırmasında çalışmam herhalde çalışamam, geçte olsa anladım benim çalışma konum da kesinlikle el sanatları. İnsanın geçte olsa kendini mutlu hissettiği bir işte çalışması gibi güzel birşey yok!
Seni de cani gönülden tebrik ederim ve kolaylıklar dilerim..
sevgilerle

Berceste said...

Bir anne için çalışılabilecek en güzel ortam herhalde Hülya. Hem oğluşundan ayrılmıyorsun, hem de sevdiğin bir işi yapıyorsun. Başarıların, mutlulukların katlanarak artsın...

Dil konusunda da hiiiiç meraklanma, çocuk milleti çok çabuk geçiyor bu aşamayı, sonra anne, babalarının yanlışlarını düzeltmeye başlıyorlar hatta :)