7/16/2009

Yeniden..



Cok uzun zaman oldu ya geri donusum muhtesem bir yaziyla olmaliydi:)oyle diye diye gecti aylar..
Azra'nin 14 subat 'ta aramiza katilmasini yazmaliydim.Sonra gecti, lohusalik yorgunluk derken..Yaz girmeden yazicaktim artik bir duzen kuramadim dedim kendi kendime.Sonra Adil yuzme kursuna basladi tamam artik dedim bu guzel bir baslangic ama sebepler yine ayni..Sonra cok guzel kitaplar okudum Orhan Pamuk lohusalik donemlerin en iyi kafa dagiticisi oldu:)Fusun'u elestirdim durdum Masumiyet Muzesini okurken..Siyah sutu okudum sonra,Elif Safak'a hayranligim artti ve sonrasinda ask okudum..Hayranligim doruk noktaya ulasti.Bunlardan bahsetmek istedim,iki cocuklu olmak zor ismis deyip yine siyrildim yeniden.Cok guzel yerlere gittik,hayran kaldik yazin.Tam vaktidir dedim.Sonrasinda dusundum ki bunlar ayrintilar aslinda.

Size anlatmayilim insanin iki cocugu olmasi cok zormus ama galiba bundan da guzel his yokmus.

Bundan sonra artik beklemeden butun ayrintilarla burdayiz..

4 comments:

Unknown said...

merhaba hülyacım ara sıra bakıyorum siteye epeydır yoksun. sebepler ortada ..maşallah allah bağışlasın çok tatlı kızın var allah analı babalı buyutsun. kendıne ıyı bak görusmek dılegıyle
canan

hayat said...

Hülyacığım, kuzuların çok tatlılar maşallah. Allah nazarlardan korusun.
Uzaklara sevgiler...

Butterfly said...

Niyahet:)

kalimeero said...

bekliyoruz yazilarini, tariflerini. siyah sut'u aslinda dogum yapacaklara tavsiye etmiyordu ablam ama sen kitaba galebe calmissin:)