8/27/2009

Kisa Kisa Ramazan Ozeti

Bu sene kararliydim ramazani gunu gunune yazicam diye.Bir kac gun gec kaldim ama nerden donulse kardir diyorum:)

Ilk gun herkesin biseyler pisirdigi bir kac ailenin bir araya gelip yaptigi iftar.Bende 3 olcu revani yaptim acliktan yetmez diye.Iki tepsi kalinca birini ogrenci cocuklara digerini de calisan bir arkadasa vermeyi teklif ettim.Kabul ettiler.:)

Ikinci gun cesaret edemedim misafir almaya.Saat 5ten sonra kendimizi bir koltuktan oburune atarak gecirdik esimle.

Ucuncu gun Adil'in mahalleden arkadasi Daisy, Maryo ve annesi geldi.Annesi hic ingilizce konusamiyor.Oyle boyle anlastik.Arada cocuklar ispanyolcayi bana, ingilizceyi de annelerine tercume ettiler:)Pisirdigim tavugu Maryo cok sevdi.Biraz daha pilav ve ikinci tavugu istedi.Mutlu oldum.

Sali gunu esimin toplantisi vardi.Son dakika yetisti iftara..

Carsamba gunu benim kadim dostum Bonie, kizi Sharlot ve burdan baska bir Turk aileyi cagirdik.Sharlot aksam bize gelicegi icin oglen yemegi yemedim dedi.Tadi tuhaf gelen bisey varsa yemeyin tabakta birakin dedim.so far so good diyordu Sharlat yerken.Ve hepside bitti tabaklarin.Aksam icin Bonieye benim klasik meyveli yagsiz pastamdan yaptim.Bu yaz cocuklarla mesgulken kacirdigim dogumu gununu yeniden kutladik.Adina da half birthday dedik.Bir de gul hediye etti Adil.Cok sevindiler.Seneye 80 yasina giriyor Bonie.Buyuk parti ile kutliycaz dedi kizi:)

Persembe gunu aksam icin bir program vardi.Sabah iptal edildigini duyunca once Esma'yi aradim hadi gelin demek icin.Cikmadi.Ayse'yi aradim oda cevap vermedi.Tugba'yi aradim gelin diye.Tasiniyoruz bugun cok yogun oluruz dedi.Ben de oglen yattim uyudum iki saat Azrayla.Ogleden sonra geri ariyinca telefonlar sansiniza kusun dedim.Adil, ben ve Omer actik iftari..

1 comment:

Lilyum said...

Sizi uzun zamandır takip ediyorum.hatta en son bisküvili pasta yazınızdan sonra bırakıp yazmayınca merak ettim.sağ salim kızınızı kucağınıza almışsınız maşallah.Allah analı babalı büyütsün.kabul ederseniz ekliyorum sizi yazışmak isterim.hayırlı ramazanlar