2/10/2011

Adil 6 yasinda



Bana butun cocuklugumu yeniden yasatan;olmadik zamanlarda gozlerinin dolmasiyla;olmadik yerlerde kaplan kesilisiyle;ismi gibi adeleti heryerde kendi kurma cabasiyla;haksizliga zerre tahammul edemeyisiyle;sevdiklerinin ve sevenlerinin cok olusuyla;yanliz kaldiginda bile duygulariyla mucadele edisiyle ve kemerli guzel burnuyla bana benzeyen birtanecik oglum;Amerikadaki en iyi arkadasim artik 6 yasinda!

Rabbim daha guzel gunlerimizi;daha nice yaslarini birlikte kutlamayi bize hep birlikte nasip etsin.

3 comments:

hulya 3rd said...

Masallah Hulyacim ben ilk gordugumden bu yana kocaman oldu gercekten. Benden sonra daha da uzamis. Ben de kutlarim Adilin yeni yasini... Hepbirlikte olacaginiz nice hayirli mutlu huzurlu saglikli yaslara. Optum

Berceste said...

Adil benim bocuk kadardi herhalde seni okumaya basladigimda. Zaman ne kadar cabuk geciyor Hulya. Saglikla, mutlulukla dolu nice senelere...

Esma said...

Afacan Adilim benim, Sevgili kardesin, ailen ve sevdiklerinle birlikte Dareyn saadeti diliyorum, Rabbim sirati mustakim uzere bir omur nasip etsin, sevgilerimle.