7/25/2013

Komsularim

Bugun iftara komsularimi cagirdim.Harvard mezunu Doktor hintli komsum  ve ailesi;hindistandan misafir gelen anne babasi ve filistinli arkadasim geldi.cocuk sayimiz sekizdi;)yemekleri dizdim;isteyen istediginden diledigi kadar secip alsin diye.yemeklerin cogu bitti.cok mutlu oldum.cok ama cok guzel bir aksam gecirdik.cocuklardan ;yemeklerden bolca konustuk.komsu olmanin tadina vardigimizi cok sansli oldugumuzu falan andik yine.cocuklari kutuphaneye goturuyorum bazen;bazen sitenin havuzuna.acil bir isim oldugunda adili okuldan alirmisiniz diye ariyabiliyorum.un yumurta bitince birbirimizden odunc alabiliyoruz.Ben komsularim konusunda hep cok kismetliyim.

3 comments:

Deli Anne said...

ne mutlu, çok şükür:)

Anonymous said...

Hulya fotograftaki nedir, humus mu?

hulya said...

Humus evet