11/18/2007

iltifat almis tarifler..

Uzun sure yazmayinca uzun sure biseyler olmuyor,ama bazende oyle cok seyler geciriyor ki insan yazmayinca unutuluyor..Yazmadim gecen hafta sanmayin az sey oldu.:)

Gecen hafta iyce kesfettim,ben olgunlasmisim-en azindan bir sene oncesine gore:)aferin bana dedim,olaylari ve problemleri daha kolay yorumlayabildigimi iyiden iyiye farkedip,degisik bir eda takindim kendime karsi..

yazilanlar cok kapali gibi gorunsede,aslinda bir cok seyin kisa ozeti..



gelelim yemeklere,gecen hafta baktim herkes kabak tatlisi yapiyor,benim de tek sevmedigim esiminde favori tatlisi:)aldim gecen hafta yapmak icin.misafirlerimize yaptim,coook begenildi,esine bir kac defa soyledi,ne guzel olmus kabak tatlisi hanim di mi dedi:)misafirimiz..bir iki saat sonra gelen misafirimize de ikram ettim,biraz daha ister misiniz dedigimde,cok guzel olmus,bir tane daha yerim cevabini alinca,siteye koyayim bari dedim:)bu sefer bildigimiz bal kabagindan yaptim.kesilmis parcalarla satiliyordu.iki orta boy bparca aldim. kesip,yikadim.uzerine goz karari seker koydum.ben hic su koymuyorum.alti kisik pisirdim.sonrasinda borcama alip 20 dakika firinladim,ceviz olmadigi icinde dondurmayla ikram ettim ve yukarda saydigim iltifatlari aldim:)



bu koftecikleri koymayida planlamiyordum,onun da soyle bir macerasi oldu.Adile okul icin ogle yemegine bu kofte patatesleden koydum.Adil ogle yemegini yerken yandaki cocuk,israrla kendi yemegini degil adilinkini istedi.(kendininki pek yemek sayilmazdi zaten),bende once gidip alerjesi varmi diye kagitlara baktim,sonrada adilin yemeginden verdim.Her lokmayi aldigin da ayaga kalkip bir iki dondu,sevindi:)Himmm seslerini cikardi,Adil yemesin ben yiyim kalanini dercesine hiz yapti:)


Cok planlarim ve kesiflerim var kafamda,yazabilirsem,dokebilirsem rahatliycam...Hayirlisi bakalim..


3 comments:

Ödül den.. said...

Hoş geldin desem biraz tuhaf mı kaçacak ne :) neyse şöyle diyelim bloğuna ve evine hoş geldin... seni tekrar okumak çok güzel, yeni planlarını ve keşiflerini sabırsızlıkla bekliyorum...
sevgiler

Berceste said...

Yaşasın Hülya dönmüş, bir de dil konusuna dikkat etse :P

Adil'in yemeğine sulanan çocuğa çok güldüm ama sen bile hak vermişsin garibana. Eskiden okulda bizim beslenme dersimiz olurdu, öğretmen özellikle tembih ederdi yiyecekler standart olsun, çocuklar birbirine özenmesin diye, ne kadar haklıymış.

Ferhanca said...

Kabağı tam kıvamında yapmışsın birde fırınlamışsın ellerine sağlık hakkını vermişsin.
köfteler Türk usulü olunca çocuk çok sevdi demek ..