1/23/2008

Ikinci dil ve ogrenilenler



Insanin blogu olunca gunluk yazamiyor,gunlugu olunca bloga..ikisini de ayni anda yapmaya calisirsaniz boyle ,benim gibi oluyor...

Amerikada cocuk yetistirmenin avantajlarini epey yasadim,simdi sira dezavantajlarinda..Bunlarda gecicek deyip buyuk kararlikla ugrastik,sonuclarini aliyoruz..Adil okula basladigindan ve ingilizce konusamadigindan dolayi oldukca zor gunler gecirdik..Oglum kendini ifade ederken edemez duruma dustugunden,kendini anlatamadigindan,bunu hircinlik olarak bize ve arkadaslarina yansittigindan oldukca zor gunler gecirdik..

Ben once kendimi sakin hale getirerek okudum..Okududukca Adil'i anladim,anladikca rahatladim..Ve uzerinde calismaya basladik esimle..Birbirimize sabiri,sakin olmayi tavsiye ede ede..Ve sonunda gun gectikce daha iyiye gittigini gormek,verilen emeklerin hicbir zaman bosa cikmadigini bilmek,gormek ne guzel...




Bu arada is yerinde velilerden,ogrencilerden ve isverenimden guzel iltifatlar almak,daha 3 ay bile olmadan guzel bir zam almaktan dolayi kendimle epey gururlanmis durumdayim:)Kendimi Amerika'da yillar saonra tekrar kesfedilmis kiymetli birseymis gibi hissediyorum ve cok mutlu oluyorum:)

6 comments:

umran said...

Hulya,
Lollipop seker icin serbetini biraz daha kaynatman gerektigini dusunuyorum. Su dolu bardaga damlattigin zaman top seklinde sekerlesip sertlesiyorsa o zaman hazir demektir. Hatta ben damlattigim zaman elimi bardagin icine sokup damlanin seker kadar sert olup olmadigini kontrol ettim.
Bence tekrar dene yapabilecegine inaniyorum.
Yeni isindede basarilar...
selamlar...

yemek said...

Tebrik ederim Hülya, emeğinin karşılığını alman ne güzel.
Özellikle çocuklar için harcanan emek hoş bir şeklide geri dönüyor.
Hayırlı bir evlat yetiştirmen dileğiyle...

kalimeero said...

Hulya, Adil'i proje haline getirmissiniz resmen:)) Ise yaramis ama. Cok mutlu gorunuyor arkadaslariyla. Senin zam almana da cok cok sevindim. Coktan haketmistin.

Butterfly said...

Adil nasılda büyüyor, büyüdükçe küçük hülyaya benziyor...

Esma said...

hulyacim, tebrik ediyorum seni, insanin emeginin karsiligini almasi her zaman cok guzel bir duygu, cocuk yetistirme ile ilgili edindigin tecrubelerini de firsat oldukca paylasirsan cok sevinirim, zira benimde ihtiyacim var bildigin uzere :)

Pınarın Kulubesi said...

Canım başarından dolayı tebrik ediyorum. Adil'in de dil sorununu çözmesine sevindim. Ne güzel bak, bizim gibi ortaokul, lise ve hatta üniversite iş yaşamına kadar süren bir İngilizce öğrenme mücadelesinden kurtulmuş olacak 2-3yıl içerisinde.
Zamlar artarak devam etsin:)