1/27/2008

Tarcin ve Portakal kokulu bir pazar gunu keki...

Havalar buz gibi,esim 4 gundur hasta,evdeyiz surekli...Cuma gunu ise gidemedik,esimi doktora goturdum.Virus kapmis,yapcak bisey yok,yuksek ates,bekle ki gecsin...1 hafta izin yazdi doktor...

Bende evin icindeki ari misali,pisirip dagitiyor sonrada topluyorum,hic bitmiyor ev isleri deli oluyorum diye diye .Ama moral lazim herkese diye sessiz sessiz soyleniyorum.Adil'le ilgileniyor,ip atlamayi ogretiyor,oyuncaklarinin yerlerini degistiriyor, baska baska oyunlar bulmaya calisiyorum...Pek zor anne-baba olmak,degiyor ama yine de zor.Bu da boyle biline..



Pazar ogleden sonra internette gezerken Ferhan'in bu kekini gordum.Evin icine yayilan tarcin ve portakal kokusu beni ve Adil'i neselendirir de istahi olmayan esim farketmez bile derken oglen uykusundan Hulya kek super koktu,cok aciktim diye kalkti...

Tarifin yapilisi burda.Ben fazladan vanilya ekledim.Simdiye kadar Ferhan'dan yaptigim butun tarifler super oldu.Sagolsun,cok yasasin:)

1 comment:

Ferhanca said...

Hülta'cım,şimdi AAnkara dayım. keke yaptığın övülüer için çok teşekkür edrim. kalan kekei burayda getirdim pek sevildi.
Senin de ellerine sağlık.ablam şimdi bakınca senin kekein sandım diyor..))
bu kekein hamuru biraz koyu oluyor diğer keklerede daha akıcı kıvam olması gerekiyor.un ayaraını yaptıkça denedikçe tam buluyorsun ben özellikle ölçtüm tam ölçü vermek için sen bir daha yaparken unu çok az artırabilirsin.
Adili ve seni çok öptüm.sevgiler.