2/08/2008

Iste boyle..

Tabi ben unutmusum calismayi,stresin ne oldugunu..Zaman zaman sikilsak da stres olmamisim aslinda evdeyken.Cocuklu olup calismak daha da bir degisik tabi,hepsini yavas yavas ogreniyor insan,ogrendikce benimsiyor onemlisi.

Gecen hafta Adil'in astimi oldugu teshisini koydu doktor.Zaten supheleniyorduk.Gece oksuruklerinden,bir gelip bir gitmesinden bir de genetik faktorlerden.Neyse ki cok kotu degil,kanindaki oksijen seviyesi falan iyiydi.Devamli kullanmak uzre eve bir alet vericem dedi doktor,bende kucuk tup gibi bisey sandim,meger kocaman bir tost makinesi buyuklugunde bir alet cikti:)Guldum cahilligime.Ablamla da konusurken bizde kim var genetik Hulya diyor?Bir Gulum'un astimi var diyor.(Gulum ablamin,bizim yakin arkadasimiz ama akrabamiz degil)Abla dedim Adil'in bir de babasi ve babasinin tarafi var diyorum:)Sikintili anlarda bile birlikte gulebildiginiz insanlar sizin yakininiz oluyor bence..Ablamlar benim en iyi arkadaslarim,bazen annem,bazen yasitim...

Allah devasiz dert vermesin insallah,hersey bizim icin..

3 comments:

Bocuruk said...

Tatlım, biraz geç oldu ama Adil'ciğimin doğumgününü kutluyorum. Nice yaşlara inşallah, anneli babalı, başarılı, sağlıklı... Öpüyorum ikinizi de.
Sevgilerimle...

Cafe Gusto said...

Adil'e çok çok geçmiş olsun.Ayrıca yeni yaşını da kutlarım..Uzun ve saygın yaşasın...sevgiler...

rûzigâr said...

hülya;
sitene bakamadım bir kaç zaman..demek adil bey 3 yaşını doldurdu ha?maşallah..allah sağlık ,sıhhat hayırlı bereketli bir ömür versin!
ayrıca,çok çok geçmiş olsun..biraz sıkıntılı olabilir başta belki-hatırlar mısın bilmem,benim de öksürüğüm,alerjim hiç eksik olmazdı-ama ona uygun koşullar hazırlandığı takdirde hiçbir sıkıntı kalmayacağına inanıyorum..
öpüyorum küçük beyi:)