2/22/2008

iki hafif tarif


Turkiye'ye gitmeden once yaptigim rejime kaldigim yerden devam,

Pratik,saglikli ve lezzetli iki tavsiye,

Mercimekli Bulgur Pilavi:
Iki kasik yagda sogan kavrulur.Yag az oldugu icin kavrulma,yanmaya donebiliyor:),ben biraz su ekliyorum.Bir kasik biber salcasi ilave edilir.Uzerine bir bardak haslanmis suyu suzulmus yesil mercimek ilave edilip,karistirilir.En son olarakta 1 su bardagi ince bulgur ilave edilir.Kisik atsete 10 dakika tututulur.Baharat olarak karabiber ve kirmizi biber cok yakisiyor.Mercimek lif ve protein degeri cok yuksek olan bir besin,aklinizda olsun.

Salata:
Bu hafat hasta oldugumdan 3 gun ise gidemedim,evdeyken arkadaslarin kahvaltisi oldugunu bildigimden onlarin yanina gittim,giderkende en azindan kendimin yiyebilecegi birsey olsun diye salata yaptim sabahtan.Aslinda tarif burdakiyle ayni,farklilik tavuk yerine beyaz peynir ekledim,cig karnibahar ilave ettim ve file badem yerine de aycekirdegi serptim.

Hepinize afiyet olsun

No comments: