4/13/2008

Son haftalarin ozeti

Gecen haftalarda olanlar birikmeye baslayinca kisaca ozetlemeye karar verdim bugun..


iki hafta once Adil'in babaannesinin gonderdigi paketle senlendi evimiz.Adil'e direksiyon,anahtarlar,jelibonlar,cikolatar,bize de ciciler geldi..Cok ama cok sevindik.Icinde gelen sekerlemelerde bir iki attim agzima,rejime cok zarari olmadi diye de avuttum kendimi.Adil babaannesinin ordugu hirkalardan birini cok sevdi,ben bunu yarin okulda giycem diye kenara ayirdi.Ertesi sabah hirkayi giyerken anne bu babaannem gibi kokuyor dedi,gozlerim doldu..Okulda herkes ustunu giyinmis,kapida siraya girmislerdi disari cikmak icin,bir baktim Adil yarim yamalak bir ingilizceyle siradan butun cocuklara hirkasini koklatiyor,my grandma..smell it gibi seyler soyluyordu..

iki gun gecti,aksam eve ac kurt olarak gelen ben,kocaman bir paketle karsilastim,aksam yemegi icin kendime mantarli yumurta yaptim ve paketi actim,icinden binlece yiyecek cikti.Enistem bir is icin Amerikaya gelince,ablamda yine bana paket yapmis.Daha onceki senelerde de ablam hep bana yiycek kolisi gonderdi,hatta bu koli hikayesi benim ogrencilik yillarama dayanir.Adapazarinda ogrenciyken ablam bize paket yapardi,icine yiycekler,esantiyon kalemler defterler koyardi,ev arkadaslarimla bolusurduk.Paketi acinca cildirdim sevincten.Beyaz peynir,helvalar,zeytin,lavas ekmegi,gofretler cikolatalar...ilk aksam peynir zeytinle kandim,ikinci aksam cikolatalar,gofretler aklima dustu..Cikolatlari bir bir yemege basladim.Sabah minnacik bir kahvalti,oglen salata aksamda eve gelince gelsin gifretler,gitsin findiklar dedim,ve rejimi boylelikle askiya aldim.Bu hafta o yuzden her gun spor yaptim,kilo almadan ama vermeden de atlattim:)Cumartesi sabahi arkadaslari hemen kahvaltiya cagirdim,turk malzemeleri var kosun gelin diye:)




Bu pazarda sabah erkenden kalkip kostum,son kalan cikolayati da bitirip rahata erdim:)aslinda ivir zivir poseti Adil icin diye ozel not dusmus ablam ama resmen delirmis gibi davrandim.(bu bir yillik rejim hikayimi bir dahaki yaziya uzun uzun anlatayim)

Bugunde burda ki turk vakfinin duzenledigi piknige gittik,cok guzel,cok kalabalikti...Tipik cuval yarislari,ip cekme oyunu gibi oyunlar oynandi,arkada surekli muzikler,ebru gundes,serdar ortac falan.normalda hic sevmeyen ben bile mirildanirken buldum kendimi:)oyunlarin pesine baklavalar,katmerlerle mola verdik..Ahiskali turkler butun akrabalar kendi aralarinda onlerine yasli anne baba nninelerini koyarak pozlar verdiler..Son olarak bayraklarin onunde oyle topluca poz verildi, cok duygulandim,sevindim..

6 comments:

kalimeero said...

Adil eminim en cok anahtarlara sevinmistir:))
Kahvalti da piknik de cok guzeldi. O kadar sicak havadan iki gun sonra kar firtinasi vardi ya burada, pes dedirtti bize. Gelecek ay da yagacagina eminim..
Hulya, genc kizlik resimlerinde mankenlerden farksizsin. Bence bu diyet isine iyice yuklen sen. tavizsiz ama:)

Butterfly said...

o resimlerden neden ben de yok yawww;))
adil in söylemi bana da bir hatıramı taşıdı, annem köyde jipnunu unutup gitmişti ben de bu annem kokuyor diye köşe bucak saklayıp koklardım köyde....
demek türkiye kolileri ile şenleniyorsunuz böyle giden biri olursa ben de göndereyim ben bilmiyordum böyle yollanabileceğini falan, gıden olursa ben de sana kahvaltılık yollarım üzüldüm hem biraz da nedense, neyse adil çok büyüyor zaman gecşyor, tek ellle yazmak zor oluyor ama okumak hep çok güzel duygular hissettiriyor bana hep iyi geliyor senin gibi...

Ferhanca said...

hulya gurbet her yer icin sozkonusu mesafelerin uzunlugu kislaigi var o kadar.
Paket sizleri cok sevindirmis sanki gonderenlerin kendilerini gormus kadar olmussunuz.
adilcim cok tatali burdan babaannein gonlunu aldi ,
cok opuyorum sevgiler selamlar.

Ferhanca said...

Hulya bende yorum yazmistim nerde

Selcen Şenocak said...

Merhabalar,

Biz yani Selcen ve Evren bir etkinlik hazırlamaya karar verdik. Karar verdik vermesine ama bir yandan da bizi bir telaş aldı ne yapalım diye. İstedik ki etkinliğimiz hem herkesin yüzünde bir tebessüm oluştursun hem de gönüllerimizi küçük hediylerle biribirine bağlasın. Sonunda karar verdik, yaklaşan anneler gününü de düşünerek ANNELER GÜNÜ & KALPTEN GELEN GÜZELLİKLER etkinliğini başlattık.

Katılmak isteyen blogcu arkadaşlar
annelergunu.kalptengelen@gmail.com’ a ad, soyad, blog adresleri ve hediyelerinin gelmesini istedikleri adreslerinin yazılı olduğu bir mail atacaklar ve 10 Mayıs’ta yapılacak kura sonucunda birbiri ile eşleşenleri biz 11 Mayıs’ta mail ile bilgilendireceğiz böylece herkes sadece kime hediye alacağını öğrenmiş olacak. Ancak hediyeniz geldiğinde kimden geldiğini öğrenebileceksiniz. Hediyeleriniz elinize ulaştığında da bloğunuzdan yayınlayacaksınız. Eee bu arada annelerin, anne adaylarının ve geleceğin annelerinin de anneler gününü kutlamış olacağız. İsterseniz yurt dışından isterseniz yurt içinden nereden olursa olsun etkinliğimiz herkese açık. İstediğiniz her şeyi hediye edebilirsiniz kendi ördüğünüz bir şal, yaptığınız bir reçel, bulunduğunuz yere ait yöresel bir şey, pastacılık malzemeleri, kitap vs vs vs… Hepinizi bekliyoruz.


Son Katılma Tarihi: 10 Mayıs 2008
Hediyeyi Ulaştırma Tarihi: 10 Haziran 2008
Hediyelerinizi Bloglarınızda Bizlerle Paylaşma Tarihi: 12 Haziran 2008

Ödül den.. said...

nerelerdesin, özledik..