10/07/2008

Un Kurabiyesi



Evimizde son 6-7 aydir boyle pastalar kurabiyler pismiyordu,Ramazanin gelisiyle senlendi evimiz.Kurabiylerde Ramazan'in son gununden,tatliyi hic sevmeyen esim gecenlerde "Hulya sen un kurabiyesi yapabilir misin?" dedi,aksama yaptim kurabiyeyi.Cayla pek guzel oldu,ben de ozlemisim.

Ogrenciyken un kurabiyesi cok yapardik,malzemesi az oldugundan galiba,yerken o gunleri hatirlayip,hamilelikteki cilgin horman etkisiyle bir kurabiyecige bile epey duygulandim...

malzemesi:
1 yumuşak margarin
4 yemek kaşığı pudra şekeri
1 kabartma tozu
1 vanilya
Aldigi kadar un

yumusak bir hamur hazirlanip,yuvarlanir,ustu kizarmadan firindan cikartilip soguyunca uzerine pudra sekeri dokulur,cayin yaninda ogrencilik hatiralarinizdan konusa konusa afiyetle yenir..

4 comments:

Anonymous said...

aaa annem cok yapar un kurabiyesi, ben pek sevmem! tuzlu severim daha cok aslinda! zaten buaralar tuzluyu da tatliyi da biraz kismali, ne de olsa ramazan ve bayram sonrasi :)

LaMa said...

hulyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
hadi gel Lama'ya
bir suprizi var sana!

Unknown said...

ay benimde annem yapardi:)canim iyiiikiii dogdunnn...seni seviryoruzzzz(yani ben:P)

NiNo said...

lamada duydum hemen geldim nice mutlu yillara arnavutluktan sevgiler oralara