4/05/2010

Yalanci Ev Doneri


 Her haftasonu esimle birlikte canimiz kebaplar;sisler;baklavalar istiyor...
Gectigimiz haftalarda hep mangalla bazende disarda kendimizi avuttuk..Gectigimiz pazar gunu hic evden cikmak istemedim.Esim doner yapalim diye teklif etti;hic dusunmeden kabul edildi:))
    Buzluktan biraz cikartip beklettigimiz koyun etini esim ince ince dogradi.Buzluyken kolay dograniyor.Bende sogani sivi yaginda biraz pisirdim;sonra etini ilave ettim;baharat olarak kekik+kirmizi biber+tuz ve lemon peper ilave ettim.Suyunu salip sonra cekene kadar pisti etler.
   kucuk biber dolmalarini kozledim hic yag koymadan tavada.bir taraftan da pismemis tortillari pisirdik yine tavada.Esimde olmazsa yemem dedigi patateslerini kizartti.

   Yanina ayran ve salata yaptik;hersey tam olsun diye yere biz bez serip guzelce durum yapip yedik:))








No comments: