11/04/2010

30

Bugun 30 oldumu bittimi anlamadim!dile kolay!30

3 comments:

hulya 3rd :) said...

nice mutlu huzurlu hayirli yaslara hulyacim :)

LaMa said...

benim de 10 ayim kaldi! gergin bir durum!2 degil,3 ile baslayacagiz form doldururken... omur sayflarini da dolu dolu doldururuz ins
Hayirli mutlu yillar Hulyacim

Anonymous said...

Hulyacım yenı yasın kutlu olsun, artık 30 u gecmıs olarak aramıza hosgeldın:)) gercı 30 sendromu olan bendım ama olsun, 30 yasında ıkı cocuk annesısın ne guzel.
Dogum gunun kutlu olsun, nıce guzel yaslar senınle olsun.
Demet ıle ılgılı yazını beklıyorum sabırla, tarhana ıle ılgılı yazını ve annemle ılgılı fıkrını gecen hafta unıversıte ogrencılerıme ornek verdım herkese dedımkı ogretılen ogrenmeyın ogrenmeyı ogrenın dedım ve senden bahsettım kız kardesım annem ıcın boyle dıyor dedım ben sıze yasamınızın sonuna kadar yetecek bılgılerı ogretemem ama nasıl ogrenecegınızı ogretebılırım belkı:)))
operım cok
nuray ablan