7/18/2011

Yellow Stone-1

Idaho Falls
Haftanin basinda arkadaslar yellow stone gidicegiz diyince birlikte gitmek icin plan yaptik.Cuma gunu yola cikip once Idaho Falls a ugradik.Guzel bir parkta oturup uzun zamandan  sonra  sardigim taze yapraktan dolmalari yedik.Omer bana bunlardan her hafta yap dedi:))

Yol cocuklarla yapma;kardesini kizdirma,obur tarafa yat oglum,abini rahat birak,i podun sesini kis,Abisi yardimci ol gibi komutlarla gecti.

Kampa vardigimizda yukten tikis pikis olmus garaji bosaltmaya basladik.Icinde tencere;caydanlik bulunan sepetler,yastiklar;yorganlar ve digerlerini bosaltmaya basladik ve hemen cadirlari kurmaya giristik.Herseyi dusunup almistik;ama kampa vardigimizda dehsetle farkettik ki sivri sinekleri unutmusuz!!Aman Allahim katil sinek gibiydiler;cadirlari kurunca kapilarini kapattik ve hic iceri giremediler.









 Tencere+tava+Amerikan usulu piknik tupu



Yan komsularimiz hic sinekten rahatsiz olmamis gibi davraninca Turk zekamizla acaba yarim metre ilerimizdeki komsularda niye yok diye sorgulamaya basladik.En sonunda sormaya karar verdik;Adil gonullu oldu sormak icin,yanlarina gidip excuse me diye basladi sordu;elinde bir sinek ilaciyla geri geldi.Hepimiz ilaci surduk;Adil'e annemin yolladigi altin degerindeki rulakatlardan verip Adille yolladik.Adil tesekkur ederken you saved our lives!-hayatimizi kurtardiniz- diyordu:)Cunku en cok o perisan oldu!sineklerin goz kapaklarini bile yediler;gozleri sisti!Elini ayagini soylemiyorum bile!

Aksam ates yakip;kandil gecesi munasbetiyle dua edip ust ustte giyinip yattik.

 Devami yakinda...

3 comments:

buket said...

HÜLYA bunu en komik adventure hikayesi olarak yaz okudukça gülüyom
yazık garibim adilim
you saved our lives demek haa

Esma said...

Hulyacim masallah blogu bir actim ki, postlar ustuste gelmis, gezinize cok sevindim, yellowstone da benim en sevdigim oarklardan biri, kamp yapmak ve yabani hayati yakindan gormek icin en guzel yerlerden biri, hic bizon resmi koymayacak misin? :) ne tevafuk ki bende dun bloguma yazarken sivri sineklerden sikayet etmistim ama ne yazik ki bizim sinekkov isteyecek yan komsumuz yoktu :( sevgilerimle canim arkadasim.

Unknown said...

hulyacim, cocuklari gorunce cok mutlu oldum, adilcim de azracimda cok buyumusler.

Iyki actigin blogu yeniden, sanki seninle sohbet ediyormusuz gibi:)

Mustafa abine diyordum, masallahlari var ben olsem cadirda kalalam, bocu bortu sinek....Yeni maceralarinizi bekliyoruz..