7/27/2011

Adil 1.sinifa basliyor

Dun gibi daha Utah'a ilk gelisimiz,Adil'i kitapcilara goturdugum,sonra anaokuluna baslayisi..
Adil dun 1.sinif ogretmeniyle tanisti,sirasini sinifini gordu.Cok guzel gulen;sevimli bir ogretmeni var.Ama yinede alismak vakit alicak.Bu ulkede her sene yeni bir ogretmenin ve yeni sinif arkadaslarin oluyor.
Tanismadan sonra Adille konusuyoruz, ogretmenin cok tatliydi degil mi Adil dedim,evet ama biraz gulmesi garip:)Keloglan gibi kahkaha atiyor dedi:))bence cok guzel,ben keyifle gulen kahkaha atan neseli insanlari cok severim:)






Bu sabah ilk defa siraya girip beklediler,telasla gecen seneki sinif arkadaslarini ariyordu gozleri.Cok telasli;uzgundu sanki...
O da bence kendince kendi icinde degisik bir gurbet yasiyor,bizimkiden farkli belki ama ozunde ayni...

5 comments:

Deli Anne said...

Son kısım çok hzünlü geliyor kulağa, dokunuyor da her türlü.. Hayırlı olsun Adil'e yeni sınıfı.. Sevgiler:)

Hulya 3rd said...

Hulyacim, Adil bana da huzunlenmis gibi geldi :) Canim benim masallah kocaman cocuk oldu, insallah hayirli ugurlu olur, cok guzel yerlere gelir. optum.

nihan said...

bı sey olmaz hülya teyze adıl sosyal cocuktur zor olsa da alışır inş :))

Esma said...

Hulyacim, seninle tanistigimiz gun aklima geldi yazdiklarini okuyunca, salioha tam kirk gunluktu, simdi tam bes yasinda oldu. Yillar nasil geciyor hulyacim, insallah Adilcigimiz yeni sinifi yeni arkadaslari hayirli olsun, sen huzunlu oldugun icin cocugununda oyle oldugunu dusunuyorsun bence, merak etme arkadasim, bunlar ustesinden gelinemeyecek zorluklar degil, Allah imandan kurandan,sunnetten ve sagliktan ayirmasin, geri hepsiiiii bos.

buket said...

daha ben ilkokula annemin beni götürdüğü günü o kadar net hatırlıyom kaydımı yaptırışını
hey gidi günler hey
adilin doğumunu sarılık oldu diye perişan oluşunu
geceleri uyumayışını
keşke büyümeseler
çocukken ne güzeller