11/09/2012

Ruhumun garip gidasi




Ilk ne zaman nerde duydum,hatirlamiyorum.(Muhtemelen arabada radyoda?)Sonra sesi cok hosuma gitti,sonra sonra..

Esim hep soyleniyor,arabada cocuklarla guzel biseyler dinle diye:)Cogu zaman cocuk sarkilari dinliyorum,ama sanki araba kullanirken baska bisey yapamadigimdan,muzik dinlemek,cok iyi geliyor bana..Cunku bilen bilir,2 cocukla boyle yanliz ve sessiz elbette vaktin olmadigi gibi sadece  is yaparken bir isi bile yanliz yapamiyorsun.Mesela,camasirlari makineye atarken,kizina yapicagi seyleri dikte ediyorsun,yemegin soganini kavuruken bir taraftan bulasik makinasini bosaltip,oglana sesleniyorsun,kitabini getir okuyalim diyorsun,olurda aksam film izlerken ya makinayi dolduruyorsun,yada camasirlari katliyorsun falan..
O yuzden arabada sahip oldugum kendimce de luks saydigim bu seyi cok seviyorum:)
*Esim gecenlerde bisey hediyesi olarak bana Adell'in cd sini almis,arabada dinleyip durayim diye herhalde:)) Cok sevindim.


5 comments:

Anonymous said...

Firsat buldukca sayfana giriyor ve ayni zamanda "beni" de anlatan "Hulya"yi okuyorum. Her okuyusumda yuzumde bir tebessum, gonlumde derin ic cekisler oluyor ve bir sonraki yazini sabirsizlikla bekliyorum. Neyse ki varsin Hulyacgim, seni tanidigim icin kendimi cok sansli hissediyorum :)
SERAP

Hulyalar said...
This comment has been removed by the author.
hulyalar said...

serap;
ne mutlu banada.sen de yaz,kimseler gormesede yaz,bazen herkes gorsun duysun diyede yazabilirsin..

InceBelli said...

Azicik kilo verse, cok daha guzel olacak bu hatun.
Algida secicilik iste:(((

Bu arada, kurban resimlerinde o kadar zayif cikmissin ki, senin kilolu olduugnu hiiic dusunmuyorum.

Hulyalar said...

artik sisman katagorisinden ciktim cok sukur.simdi zayiflara dogru yol aliyorum:)
adel kilolarini hic dert etmiyormus,kendini oldugu gibi seviyormus,oyle okumustum:)