1/22/2013

Eksi 10*


Artık Losangelas'ta yaşıyoruz diye değil,ancak yeni tadına vardım diye sizinle paylaşıyorum.Eksi 10 programı her hafta Cumartesi günü Türkiye saatiyle 13:20’de TRT Haber’de yayınlanıyor.Burası da sayfanin web sitesi,eski bölümleri izlemek için.

Ben artık kendimi Utah'lı da saydığımdan şu ve su  bölüm daha da özel.Kars'la ilgili planlarını dinleyince,sevdiğim işi yaparak en özgür benim demesiyle,sanki kendi ailemden birinin başarısına duyabilceğim kadar büyük bir gurur duydum.Annesinin Harvard'a gidişine ağlamasını bile anlayabildim.Ama en güzel şey benim için,burda yaşayanlar bilir,Amerika'nın bütün iyi yanlarını görüp,önce Turkiye'de niye  böyle değil diye dertleniriz,her bir araya gelişlerde mizildanır dururuz,niye niye diye?Çağan Şekercioğlu ise eşimin tabiriyle,karanlığa küfretmek yerine ışık yakmış :)

İzliycek güzel bişeyler aranıyorsanız,bence -10 iyi bir seçim!

*İsminin -10 olmasının sebebi de Losangelas'la Türkiye arasındaki saat farkının 10 saat geri olması!

3 comments:

benbir said...

İkisini de izledim, gerçekten etkileyici:)
Teşekkür ederim♥

hulyalar said...

benbir hosgeldin,sefalar getirdin.Tesekkur ederim:)

Ayşe'nin Kozası said...

Birazdan yolculuğa çıkıyorum...
inşallah köyümüze..
gitmeden yazayım dedim"eşin yine güzel bir söz "söylemiş...eşimin sözleri diye de bir post yazıver..
hoşçakal hülya...