5/30/2008

Sebepsiz Mutluluklar..


Merhaba Hülya;

Yazmaya başladım ama tabii tereddütlerdeyim beni hatırlayacak mısın diye..Masamın üzerinde senin bana 18.12.2001 de attığın bir kart var.

Değerli Emine;

Sebepsiz mutlu olman dileğiyle..
Kartın anlatmak istediği aslında ne kadar net değil mi?

'Kişi yüreğiyle bakmasını bilmelidir'/Küçük Prens

Yeni yıl yeni mutluluklar...Dua isterim...

Bilmem hatırlar mısın bu kartı, beni...Sakarya da yaptığımız kısa ama verimli sohbetleri..Hatırlamaya çalıştığımız Teoman şarkılarını...

Sen belki farkında değildin ama o zaman bana ilaç gibi geliyordun bir nevi anti depresan...Sen fena halde enerji dolu neşeli ben de tam dipteydim..En son telefon görüşmemizde evlendiğini söylemiştin. Sonra bir gün anneni aradığımda ABD de olduğunu öğrendim. Annenden aldım telefonunu bir kaç kez aradım ama ulaşmak kısmet olmadı. Şimdi gecenin bir vakti eski mektupları karıştırırken ismini görünce içim pırrr etti. Şu ana kadar niye aratmadım ismini diye hayıflandım. Blogun çıktı karşıma...Akrep burcuydun 4 kız kardeştin baban yoktu. Hatırladığım bu ortak noktalarımız. Hoş ben hiç akrep olmayı kabul etmedim ya..Gün olarak akrep karakter olarak yay olsamda...

Şimdilik bu kadar insan birden ne yazacağını kestiremiyor. Heyecanladım...

Görüşmek üzere...

Seni bulmak ne güzel..

Emine
On 4/10/08,

6 comments:

kalimeero said...

Beni baska Emine'lerle mi aldatiyorsun. :)

Anonymous said...

İnanamıyorum Hülya bu sensin.İnan seni hiç unutmadım hep aklıma geliyorsun.Ara ara yemek tarifi bakmak icin bilgisayarı açıyorum.Birkaç defa bu blogu gördüm hep seni çağrıştırdı ama çok dikkat etmemiştim.İnşallah bu mesaji göndereblirim pek anlamıyorum da...Ben Üsküdardan,birlikte Ayvalık a gitmiştik.Allah a emanet ol.Ara sıra bakarım artık.Oğlun çok tatlı.

Hulya said...

ama adin yok,ayvaliga koca bir grup gitmistik,gulay hocam yoksa sen misin?

Bocuruk said...

Hülyacım,
Ne güzel değil mi? Böyle unutulmamak, hatırlanmak, insanlarda iyi bir iz bırakmış olmak. Duygulandım ben de.
Sevgilerimle...

Anonymous said...

Evet ben Gülay Hoca.Nasıl sevindim anlatamam.Vay be dedim ben Hülya dan yemek tarifi alıyormuşum.Bütün foyam ortaya çıktı.Herkes beni çok marifetli diye biliyor ya.Adil Furkan da seni hatırlıyor sana selamı var.Senin Adil i öpüyoruz.Bizim bir de Ömer Faik imiz var.Selamlar.

Ödül den.. said...

Nerelerdesin?
İyi misin?
Seni özledim..