9/21/2008

Hamile Kadin Ruyasi


20 hafta oldum.Hamileligin basindan beri garip ruyalar goruyordum.Rabia hamilenin ruyasi yorumlanmaz demeye baslamisti artik ona garip ruyalarimi anlattikca:)Ama gecenlerde bir ruya gordum ki cok guzeldi:)Amerika'da pastane acilmis,Turk pastanesi.Disarda tazgahin ustunde satiliyor bir bakiyorum tatli kurabiyler,adama diyorum nolur bana kucuk bir kese kagidi kadar verin,acayip seviniyorum:)Sonra iceri giriyorum bir bakiyorum tuzlular da var,sevincim iki kat,birazcikda bunlardan diyorum.Sabah kalktim,dolaniyorum,orucunda etkisiyle aksama iyce fenayim.Ama hic halim yok yapmaya.Bir kac gun sonra iftara davetliydik Birmim'e.Telefonda nolur bana tuzlu pastane kurabiyesi yap bu aksam dedim.Butun hamileligim boyunca Birmim sagolsun bana dolma,simit,borek,pide ne istediysem yapti...Tuzlu kurabiyleri yerken butun dogum sancilarimda sana dua etcem diyip hapur hupur yedim kurabiyeleri:)


Ama ruyam yarim kaldi,tatlilari da yapmak lazimdi,uzerinden 10 gun gecince de dun artik portakal agacindaki bu tarifi yaptim,rahatladim.Toplam 2,5 kilo aldim simdiye kadar,Ramazandan sonra da dikkatle devam edersem bu sefer kontrollu bir hamilelik geciririm insallah,tabi bu ruyalar olmazsa..

2 comments:

LaMa said...
This comment has been removed by the author.
Ferhanca said...

Canım hayırlı olsun ..bebek ne güzel.. sevgiler..