9/11/2008

Nefes al,ver...Haline hep sukret..

Gecen sabah esimi sabah tramvay istasyonuna biraktik Adil'le.Donuste kendimizce kesfettigimiz daha az kalabalik olan bir yoldan donuyordum,hic olmiycak kadar kalabalikti yol,anladim kaza oldugunu.Bu ulkede yol normal disiysa kesin kaza olmus demektir,cunku yol calismasi varsa en az iki hafta onceden ilan ediliyor,calismalar suruyorken de onceden yola tabelalar koyuluyor.

Ilerledim ki evet kaza olmus,daha cok yeni sanirim,cunku itfaye ve polis yok ortada.Iki kadin surucu carpismis,hamile bir kadin,dolasiyor elinde telefonla agliyor bir taraftan,hemen kenara cektim arabayi,ciktim disari.Kadin titriyor,bir taraftan da 911 le telefonda konusuyor.Iki araba daha durmus,biri meksikali bir adam,trafigi idare etmeye ugrasiyor kendince,diger kizda elinde telefon aramis 911 anlatiyor.Bende hamile kizin yaninda sakin ol falan diyorum,iyi misin diyorum ama kendim ondan beterim.Kiz bana esimi ararmisin diyor,numarayi soyluyor hizlica esini ariyorum,bu arada telefonda verdigi bilgileri dinliyorum,20 yasinda 30 haftalik hamile,karninda agri var,basi ve ensesinde de..Telefonu kapatti,kiza diyorum otur,yoksa zaten dusucek.Nefes alip vermesini simdi bebegi icin yapicagi en iyi seyin bu oldugunu soyluyorum.Cok panik halde,nefesi kesik kesik,agrim var diyor surekli.Bende simdi hamileyim,bak bu ikinci bebegim hadi cok derin nefes alalim diyorum,sariliyor bir eliyle bana,ben nefes alip veriyorum,beni taklid ediyor,bir taraftanda konusuyom,hic merak etme,cok iyisin falan diyorum-muhtemel benimde sesim titriyor-,aklima bin tane hikaye geliyor tabi..Neyse 5-7 dakika falan surdu toplam herhalde ama bir omur geldi tabi..Bebegin oksijene ihtiyac duydugunu falan soyluyorum..

Polis geldi,o da kadin.Sakin sakin iyi misin dedi kiza uzaktan?Meraklanma simdi geliyor ambulans dedi,oteki surucu kim diye sordu,aldi obur surucuyu gitti:)Sonra ambulans geldi,kizin adini sordu,bilgileri sordu,kontrole basladi,bende ayrildim.Tabi benim araba polis arabalarinin ve itfayenin arasinda sikisti kaldi,polise dedim ben nasil cikicam,dedi olayi gordun mu?Yok dedim,kazadan hemen sonra geldim ben,obur kiz bagirdi karsi kaldirimdan ben gordum diye:)-Aklima ?Turkiye'de sahit yazmasinlar diye kacanlar geldi hemen:)-Polis arabayi cekti,ben ciktim,Adil yol boyu polisin itfayenin isiklarini anlatti.Sukrettim halimize,Ramazan'i bahane edip bol sadaka vermeyi hatirlattim kendime ve bu yaziyla sizlere..

1 comment:

Anonymous said...

yazik ya, insallah bebegine birsey olmamistir, senin de hemen durup yanina gitmen cok asil bir davranis!