5/15/2011

En guzel yaslar...

 Adil cuma gunu mahalleden yeni biriyle tanisti.Alti bucuk yasindaymis.Cok mutluydu o gun.Normalde biz circle-yuvarlak denen iceri dogru kivrilmis;evler birbirne bakan bir sokakta oturuyoruz.O yuzden disari cikip rahatca oynuyor;cunku arabalar gecmiyor.Bu arkadasini kaldirimdan yuruyerek;posta kutusunu gecince bulmus.
Cok heycanli;mutluydu.Ne iyi bir kizmis anne dedi.O gun kizda geldi bende tanistim.Cumartesi Adil kiza bir paket hazirladi.Kucuk bir buzdolabi posetine;bir seker;bir resim yapti,bir not yazdi.sen benim en iyi arkadasimsin;I like you demis.Senden hoslandim diye cevircem ama biseyin hosuna gitmesi anlami begenmek;sevmek gibi;ama bizim hemen yorumlayacagimiz manada bisey degil.Birde sevdigi oyuncaklarlandan ufak tefek biseyler hazirladi.Hafta sonu genelde sokakta oyun olmuyor;ama pazar gunu artik dayanamadi.Tamam dedim git evine kapidan ver gel.

Hafta sonu sordum;nasil bu arkadasin diye;cok iyi bir kiz,biz cok guzel konusuyoruz,cok iyi anlastik anne dedi.Cok uzun zamandir yanliz kaldi Adil.Turk arkadaslariyla arasindaki yas farki okula gitmeye baslayinca iyce belirginlesti.Adil yeni okumaya basladi ve hala oyuncaklarla oynamak istiyor,onlar okumaya baslayi 1-2 sene oldu ve oyuncaklar pek ilgilerini cekmiyor vs..Okulda da 3 saat duruyor zaten.Bizim sokakta da yasiti yok hic.Bende acayip mutlu oldum,anlasabildigi birini buldu diye.

Pazartesi gunu hafif hafif evin kapisi tiklandi;bir baktik arkadasi gelmis;Adil'e bir paket hazirlamis  O da:)
 Icine gunesli bir resim yapmis


 I like you too-benden senden hoslandim demis.
Icine seker;kumbarisindan paralar ve Adil'in en favorisi parlak taslar ;miknatislar ve birde muhtemelen kendisi icin cok kiymetli ozel yapiskanlardan koymus.

O gun bolca oynadilar sokakta,kus yuvasi yapmaya calismislar:)
Adil'in ilerde guzelce hatirladigi bir ani olsun diye de yazdim buraya:)bana ve sizlere de hatirlatsin 6 yasinin masumiyetini diye..

No comments: