5/29/2011

Baby shower -2

Daha once uzun uzun yazmistim baby showerin ayrintilarini surda;gelenler ilgilendigimden bu sefer ayrintili resim cekemedim,cektiklerim ise ;
 Yine herkesin birer cesit yapip geldigi soframiz;-sonradan eklenen borek ve kurabiye vardi.
 Pastayi yapmayi cok isterdim;hemde yerdim.Bunu hazir siparis verip yaptirdim.Bu kremalar bana cok agir geliyor.
 Bunlarda partiye gelenler icin yaptigim hediyeler.Gece cocuklar uyuyunca yaptigim icin resimler karanlik.
Amerikada yasayip merak edenler icin ayakkabilari dollar tree'den aldim.
Kucuk emzik ve sekilli kurdele zurchers 'dan aldim.
Mavi tulude wall-marttan kestirdim;
Icinede kahveli sekerler yerlestirdim.
Cok eglendik;mutlu olduk.Herkes gittikten sonra kizlarla etrafi toparlayip;yarin diyete gircegimize soz verip;turk kahvelerimizi icip ayrildik:)

3 comments:

buket said...

hülya hamilemisin bu kimin baby showerı ????

Hulya said...

aysenin baby showeri abla:)ben sadece organizator:)

kalimeero said...

ay baby shower başlığını görünce heyecanla aşağılara doğru indim kimin acaba diye. ne kadar sevindim bilemezsin. ayşe'yi öp benim için. doğum haberini de alırız inşallah, habersiz bırakmayın.

emine