3/29/2007

Adil'in park resimleri











11 comments:

Unknown said...

Hulya ADIL her bir resimde baska buyumus masallah:)yaz geldiya sokaklara dokulcez artik:)

Kulaklarin cinlamis benim sayfada:)br bak hadi:))bak yoksa yazarim gene kafiyeli bir son:))ona goreee...:))

Aybike Ceylan said...

Hulya'cim,

Oglunuz pek tatli masallah.

Bu arada da asagida ki pogacalarda gozum kaldi, elinize saglik.
Sevgiler

Betül said...

Hülyacım,oğluşun çok tatlııııı:) maşallah nazar değmesin.İkinci fotoğrafınada bayıldımmmm.

LaMa said...

Inan resimleri gorur gormez iste Furki'nin arkadasi dedim :)
E belki ilerde bizim Lama oglan da peslerinde gezer abileriyle hehe :))

Hulya said...

gulenay evet dokulduk sokaklara bile,ama ne guzel,tutmasin beni kimse diyorum:)

aybike cok sagol,senin kizlar da oyle masallah,

betul cok tesekkurler,benimde favarim ikincisi

lama oglan kosusturur hayali cok hosuma gitti,hayirlisyla insallah..

Pınarın Kulubesi said...

Herkes bana oğlun olacak diyor:) Bakalım iki hafta sonra doktor ne diyecek:)
Bu resimler benim için daha anlamlı oldu, Adil le olan anılarınıza hep özenirdim, birçok yorumumda da yazmışımdır. Ne güzel ben de çocuğum için pişirsem o da yese diye, sanırım bu hayale az kaldı:) Bu resimlere bakınca onu farkettim, mutlu oldum:)
Adil'e arkadaş geliyoooooooor

Hulya said...

pinar;
hadi haberlerini bekliyoruz heycanla,insanin cocugu olmasi cok guzel bir duygu,cok yoruluyorsun falan ama degiyor,adil'de ben de bekliyoruz haberini

Hulya said...

pinar;
hadi haberlerini bekliyoruz heycanla,insanin cocugu olmasi cok guzel bir duygu,cok yoruluyorsun falan ama degiyor,adil'de ben de bekliyoruz haberini

umran said...

masallah adil kocama olmus.optum seker yanaklarindan.

Bocuruk said...

Maşallah Adil'ciğime. Ne tatlı olmuş annesi. Allah nazarlardan saklasın. Ben bu postuna daha önce de yorum yazmıştım ama girdiğimde göremedim o nedenle tekrar yazıyorum canım:)
Sevgilerimle...

Anonymous said...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...