3/24/2007

Baharla gelen yeni fikirler..




Uzun bir aradan sonra herkese kocaman sevgiler bahar gelen Utah'dan..Upuzun kis gecelerinden sonra rengarek bahcemizin sevinci,sinavi atlatmis olmanin rahatligi ile burdayim..

Yazicak cok seyler birikince icimde, yollarda kendimi bloga yazar gibi icimi dokerken buldum..Sonra uzunca dusundum,beni- sizleride- boylesine saf ve samimi yapan sey nedir diye?Ben bir kac baslik altinda topladim fikirlerimi ama simdilik bir kenardalar..

Elbette yeni kesiflerim ve hayallerim de oldu:)
*Oncelikle anladim ki ben kitaplari cok seviyorum,beni tek sıkmayan aktivite kitap okumak,peki neden dedim?Cunku o dunyada hic karmasa yok,sen hep seyircisin,ogreniyorsun hem de cok, ama ogrenirken izliyorsun icinde degilsin.Sonuca sahitsin,belki de taraftar ama katlanmak zorunda degilsin..Bir hayat var kitaplarda ve bizim yasadigimiz gerceklerden daha kolay..
*Kutuphaneci olmayi hayal ettim kutuphanede gecirdigim onca vakitlerden sonra,benim kitapcilik hayalimle birlikte..Maymun istahli Hulya diye guldum kendime sonra:)
*Oldukca guc sarfederek kullandigim bisiklet bana ilerde yarislara katilma,dereceler alma sansi veirir mi diye de hayal kurdum kendi ustume, Adil'le birlikte izledigim cizgi filimden etkilenerek :) ve bu spor isine daha cok motive oldum:)
*Zor karakterli insanlar nasil yetismisler,neden boyle olmuslar,ne zor iliskiler,niye hep aynisi soylemlerimden vazgecip sizleri dusundum.Bocuruk ne kadar guclu,benim ablam gibi dedim..Lama ne sevimli ne kadar zeki ,birlikte olsak ne cok ogrenirdim O'ndan diye iclendim.Gulenay geldi aklima,ne sansli O'nun etrafindaki arkadaslar,anneler dedim..Adil Furkan'la anlasir ,anlasamazsa biz bir orta yol bulur ne cok keyifli vakitler gecirirdik Gulenay'la dedim..Berceste'yi dusundum sonra,sanki ben comez ,O 'da buyuk siniflar gibi olsada,kulaklarimi cekmek icin cok sebepleri olsa da , yine de cok yeni seyler ogrenebilicegimizden emindim hic komplekslere girmeden,bir zerre olsun yanlis dusunmeden..Bebekli mutfaktaki anneler geldi aklima,herkes calisiyor bir yerlerde cok gayretle dedim,ha gayret sende Hulya dedim..Suleyman ve ben 'i dusundum sonra,ne kadar sevimli insanlar var ki,yeni seyleri ogrenme adina ne tatli isler cikartiyorlar ortaya dedim..Sonra iste en sevdigim kelime geldi aklima,hayat iste bu dedim...ve bir baktim ki yeni oyunu boylece tamamlayivermisim:)
*Mehmet Okur'u gormek icin macina gidip vay be nidalariyla epey bir gururlandim,anons edilip Turk sozcugu gecince burnumun direkleri sizladi desem, sevincimi ve hislerimi bilmem anlatabilir miyim?Bu spordaki centilmenligi nasil yapmisda oturtmus bu Amerikali'lar diye dusunup,Turkiye'de gittigim Besiktas maciyla kiyaslayip epey hayiflandim.Yeni projeler lazim diye yol boyu dil doktum esime..

*Gecenlerde Amerikali bir arkadasimla konusurken dunyama yeni bir pencere actim,ya da eskisindeki buglari bir guzel temizledim elimin tersiyle..Birinden bahsetti,cok siradan ve mukemmel olmayan ama ,kalbi cok buyuk olan ,o yuzden herkesle anlasabilen, herkese elini uzatabilen ve asil onemlisi hic kimseyi zerre kadar bile olsa yargilamayan birinden..Utandim birazcik kendimden ve dogru camlardan bakmayi ogrenmem gerektigini yineledim kendime..Kasi,gozu,ilgisizligi,bilgisi,sevgisi,sevgisizligi diye ne cok kategoriler olusturmusum istemeden beynimde dedim..

20 comments:

Anonymous said...

hülya kalimeeroyu unutmuşsun ben aradaşsınız sanıyordum sizi.

Banu

Hulya said...

Banu, kalimeeroyu unutmadim ,ve tabiki arkadasim.ama yazimda uzaktaki arkadaslarimdan bahsetmek istedim,hic gormediklerimden.kalimeero benim burdaki en iyi arkadasim hem naber?

Anonymous said...

hülya aslında ben yayınlansın die degil sen oku die yazdıydım. burda pat die yorumum çıkınca ben bile sinir oldum. kusura bakma hakkını helal et.
Banu

Anonymous said...

waaw evin şahane. kocaman bahçesi var galiba dublex. iyi günlerde oturun. evin iç fotolarını da bekliyoruz.
iyi günler

Hulya said...

banu;
yorumlardaki onayi kaldirinca oyle olmus,yorumun sahibi yorumunu silebilir isterse alttaki cop kutusu gibi isareti tiklayarak,ama olsun,yanlis dusunceleri onlemis olmusuzdur belki,birde yani beni bu kadar yakidan takip eden sesiz okuyucular oldugunu bilmiyordum:)

senem;
tesekkur ederim,insallah bir gun o da olur:)sevgiler

Anonymous said...

Hulya hosgeldin... Uzun zamandir bekliyordum donmeni. Sayfani oksuz birakmistin yani:)) Yazilarina bayiliyorum. Oyle icten yaziyorsunki sanki karsimdasin ve sohbet ediyoruz gibi hissediyorum. Devam et yazmaya kardesim sende cevher var :)) SERAP

Betül said...

Merhaba Hülya,iyiki döndün.umarım bu arada sınavın iyi geçmiştir.
Sevgiler

yemek said...

Sevgili Hülya, bende sana hoşgeldin diyorum. Seni sevdiğimiz eşyalarımızı anlattığımız bir oyuna davet etmiştim, sanırım haberin olmadı. Davetimi senin için sakıncası yoksa yeniliyor ve bu oyuna katılmanı bekliyorum.
Sevgi ve sağlıkla kal...

Hulya said...

serap;
sagol ya:)bende sizlerin sohbetini ozluyorum,hemde cok:(varmi yeni tariflerin:)?

betul;hosbulduk,sanki iyki dondunu sesinden duydum(sesini hic duymamis olsam da:)),sinavimda cok super degildi ama kotu de degil,bakalim kismet..

lavantin;merhaba,evet biliyorum bu oyunu,okudum cok sagol.Bocurukda sobelemisti en kisa zamanda yazicam insaalah ,

Anonymous said...

Selam arkadaşım,

Bugün o kadar sıkıntılıydım ki sayfandaki yazıyı okuyunca, içim açıldı. Şöyle bir dönüp baktım kendime ve hayatıma, hayallerime..
İyi geldi yani, sağolasın :))
Çiçekler harika, insanın evinin bahçesi olması çok çok büyük mutluluk bence. Darısı başımıza...

Eee nasıl geçti sınavın??

Saniye teyzem nasıl, oralar hakkında eminim çok güzel yorumları , söylemleri vardır :))

Adil i kocaman öp benim için olur mu..
Saniye teyzeminde ellerinden öp..
Kucak dolusu sevgiler benim dünya tatlısı dostuma :))))

Esma said...

hulyacim hosgeldin canim, stresli gunlerin ardindan ne guzelde anlatmisin, yazilarini zevkle okuyorum arkadasim, gorusmek uzere.

umran said...

hulya ne guzel acmis nergizler,benim bahcemdede birkac tane var ilki bugun acti.insani hakikaten mutlu ediyorlar.ne guzel anlatmissin duygularini.

Pınarın Kulubesi said...

Hani ben nerdeyim bu yazıda:) Ben uzakta ki arkadaşın değilmiyim.
Ama tüm suç benim biliyorum. Sayfayla eskisi gibi ilgilenemiyorum. Sizlere de ulaşamıyorum, gelişmeleri hep arkadan takip eder oldum...
Malum ağır vasıtayım artık:)
Sınavı atlatmana çok sevindim. Mehmet Okur'u ben de seyretmiş kadar oldum. Gururlandım.
Bahara kavuştuğumuza ben de çok sevindim:)
Sevgilerimle..

Bocuruk said...

Hülya'cığım,
Beni ağlattın biliyormusun? Çok duygulandım. Kendimi hiç güçlü bulmam ben. Ama çevremdekiler de senin gibi güçlü olduğumu düşünürler. Taa uzaktan yüzümü bile tanımayan birinin benim en yakınlarım gibi düşünmesi beni çok duygulandırdı. Sağol canım:)
Sınavı atlatman ne güzel. Nasıl rahatlamışsındır.
Ben bugünlerde çok yoğunum. Bu akşam da burnumdan küçük bir operasyon geçireceğim için 12 den beri yemem içmem yasak. Ben de bu arada sizleri ziyaret edeyim dedim öğle tatilinden faydalanarak. Yazdıkların sürpriz oldu. Seni de ablanı da yakından tanımak isterdim. Kısmet belli mi olur belki bir gün bir yerde:)
Sevgilerimle...

hayat said...

Hülya'cığım,Azıcık ucundan gördüğümüz çiçeklerle bezenmiş ev senin evinmi harika çok güzel ve tatamını görmek isteriz:))Nede güzel yazmışsın ve yazının içinde bende kendimi görünce çok sevindim.

Görüşmek üzere oğulcuğunu ve seni çok öpüyorum.Sevgiler...

Hulya said...

esma sagol,dun gorusup iyce hasret giderdik seninle:)
umran abla bu bir iki cicek acinca beni cok sevindiriyor,ne guzel senin ciceklerinde var bahcende demek,arizonada hic hayal edemiyordum cicegi ben niyeyse:)

pinar yahu sen nerelerdesin?sayfana yazdigim yorumlarima cevap var,ne benim sayfama..iyi oldugunu yaz arada..darilmaca yok,senin yerin baska hulyalarda..
bocuuruk;
oylesin oyle,Allah daim etsin insallah,birgun gorusmek de nasip olur belki kimbilir..sevgiler kocaman sana..
hayat,ismiyle beni fetheden sahis:)senin isminin olmadigi post yok nerdeyse:)sevgiler

Unknown said...

Hulya'cim,
Ciceklerin nasil guzel.Bende bugunlerde hava guzel diye Furkan'i kaptigim gibi disari atiyorum kendimi:)

Canim ya banada yer vermissin satirlarinda tesekkur edeim cok...

Ay benimde ypmam lazim oyunlara cevabi elim ermedi.Bugun yapsam fena olmayacak :)

MAilini bekliyorum:)Ya Hulya kusecem sana ya..Seni ikinic arayisim.Hem normal hemde kart sesimle.Sen bi donmedin ya bana ne diyeyim ben sana:))(cok kafiyeli oldu bee)

*Ra said...

İş çıkışı yorgun argın eve gitmek için zamanın gelmesini beklerken yorumunuzu okudum ve hemencecik geldim yanınıza. Satırların arasında aradım ismimi. Sık uğraYAmadığım ama tanıdığım; hatta tanıtım yazısını çok sevdiğim birinin bu oyunda cümlelerinden birini teşkil etmek ne iyi geldi bilemezsiniz. Bu enerji ile eve gidince yemek de yaparım, temizlik de artık :)
Teşekkür ederim, gerçekten süpriz oldu. Kandilinizi kutlarım.
Sevgilerimle...

Berceste said...

İyi ya da kötü, iyi günde ya da kötü günde aranmak, sevilmek, hatırlanmak güzel. Hep sevdiklerinle olman dilegiyle, teşekkürler, sevgiler...

Unknown said...

Canım Hülyacıgım,ben SEVİN ablan Türkiyenden selamlar ,tüm yazdıklarına koşturmalarım arasında zaman zaman bakıp okuyorum..neden bilmem dir ifadelerin ,o güzel cümlelerin ,verdigin emek ,bunlar beni aglatıyor,yaşlar yagmur misali cisilemeye başlıyor..
Sen çok özel çok iyi yürekli anne,eş arkadaş ve kardeşsin inan..
İlerde mutlaka yazman gereken KİTABI bekliyecegim..Gerçekten seni tanıma fırsatını seni tanımayanlara sundugun için teşkürler canım..AZ KALDI GELMEYE..OLE HÜLYALAR GELİYOR...