3/07/2007

Anneli hulyalar

-Cekilen acilar,soylenen sozler,yasanan sikintilar hep ayni seylermis gibi gelir insana ama degil,en azindan ogretileri her seferinde farkli olur.

-Annelik nasil bir duygu ise icine her turlu fedakarligi aliyor.Her anneye bir kiz evladi lazim,her kizada bir kiz kardes lazim felsefemi baslatmis bulunuyorum:)


-Esim nasil bu denli iyi,dogaclama ve guzel yazdigimizi dusunup duruyor,acikliyorum;icimden cok dusunmeye firsatim var da ondan:)


-Neden boyle bilmiyorum ama elindekinin degeri kaybedilmeden zor anlasiliyor.Bir ay once arabanin birinin bize arkadan carpmasiyla,simdilerde titrek bir hal aldim araba kullanirken. Hic aklima gelir miydi araba kullanirken arkami surekli kontrol etme hastaligimin olmamasida bir nimetmis..


-Guzel bir blogum olsa ve guzel yemekler yapabildigime inansam bile,annem iki kabaktan sahane bir yemek,pirasadan salata,yarim lahanadan cok enfes seyler cikarabiliyor..


-Yan komsum Bonie anneme hosgeldine geldi ,elinde bir buket cicekle..Dunyanin herhangi bir yerinde boyle samimi insanlar bulmaninda keyfi bambaska oluyormus,tarifsiz duygular..


-En guzel sevgililer gunu hediyesi nedir?Iste size-bize en guzel tablo..Bisikletle sokaklarda dolasan uc kisi.Bir babasi ve arkasinda oturan bir Adil+bir de Hulya



-Son olarak yeni makinemiz kismetse bu hafta geliyor.Artik benim felsefelerime,yeni buluslarimi anlatan yazilara ara veriyorum:)

Herkese cok mutlu,anneli,sevdikleriyle,saglikli,nese dolu gunler..

7 comments:

Ferhanca said...

Hülya,
annenen gelmiş demek gözünaydın.
yazıların çok şirin zevkle okuyorym sen yazmaya devam et ..Adili öpüyorum..komşunada selam söyle..
İnsan ilişkileri iyi olanlar nerede yaşarsa yaşasın bir ikide olsa arkadaş edinir . nereli olduğu önemli değildir..sevgiler.

Anonymous said...

selamlar;

melek sudeyi uyutup da fýrsat buldum bir hülyamýn sitesini ziyaret edeyim dedim......meðer neler olmuþ......öncelikle çooook geçmiþ olsun aman sizlere bir þey olmasýn da...Ayný zaman da da gözün aydýn valla ne güzel olmuþ annenin gelmesi inþ.uzun kalýr da doya doya vakit geçirirsiniz ....
Hep iyi haberlerini duymak dileðiyle

Hulya said...

sevgili ferhan;
cok sagol,dedigin gibi insan kendine gore birini elbet buluyor,nereli oldugu onemli degil,

dilek bana yazmistin ama herhalde dedim siteye yazayim:)sagol iyi dileklerin icin:)

Anonymous said...

Merhaba Hulya, Annenin geldigine cok sevindim. Hos gelmis. Bol bol ozlem giderirsiniz. Ben de annemi cok ozledim. Kismetse bu mayista gorecegin InsaAllah. Annemle konusacak o kadar cok sey var ki. Tahminim senin de vardir. Annene selamlar. Fatos..

Bocuruk said...

Hülya'cığım,
İnan çok seviniyorum annenin yanınızda olmasına. Allah ağzınızın tadını bozmasın. Canım bloglar arasında yeni bir ebeleme-sobeleme oyununda ben de seni sobeledim. Tabii kabul edersen. Kolay gelsin:)
Sevgilerimle...

LaMa said...

Hulyam Hulyam :)
Teyzemin ellerinden opuyorum:)
Sana msn'den mesaj yazmistim aldin mi???

Unknown said...

Ahhh Hulyaa,
Mutlulugnu Allah bozmasin canim.Inan bu satirlara kadar tasmis:)bizede anneli gunler nasib olur Ins.

Operim sizi...