10/01/2007

Açık Mektup


Sizin hiç uzun yıllar ,sıcaklığından zerre ödün vermeyen dostluğunuz-dostluklarınız oldu mu?Birbirinize hiç yalan söylemeden geçtimi upuzun seneler.Hiç mi küsmediniz onca çocuk yaşınıza rağmen?Araya giren mesafelere karşıda mı birşey olmadı aranızdaki samimiyete!?Hayatınıza giren her yenilik onlar içinde yeni ve güzel oldu mu?Eğer sizde benim gibi bu şanslı insanlardansanız,böylesi dostlukların tadını doyasıya almışsanız, zorluklar sıkıntılar vız gelir sizede...Bana da öyle geldi...

Yıllardır verilen emeklerin meyvelerini döktüm kucağıma ,hapur hupur yiyiyorum…Yaşanmış her tesadüf, başımızdan geçen tüm şeyler için iyki demenin rahatlığıyla, dostlarıma sevgimin ispatıdır bu mektup,biline!

6 comments:

Anonymous said...

Merhaba Hulya Hanim
Gecenlerde ispanakli borek yapmaya karar vermistim ve nette bir arastirma yapiyim dedim ve sizin siteniz cikti onume.Tam istedigim tarifi bulmustum cunku fillo kullaniliyordu.Cok hosuma gitti dogrusu ve anladimki Amerikada yasiyordunuz.Daha sonra diger yazilariniza baktim ve cok hosuma gitti dogrusu.Tecrubeleriniz isime yaradi gercekten.Tesekkur ederim.
Bugun yazdiginiz mektupta cok akici ve icten.tebrik ederim.
hilal

Anonymous said...

Ne guzel yazmissin Hulya! Cok samimi ve icten olmus... Sen kimyaci degil edebiyatci olacakmissin bence yanlis meslek secmissin:)) Nerelerdesin bu arada? Dondun mu evine? Bizi haberdar et. Ailene selamlar Allah'a emanet ol. Optum seni
SERAP BEKAR

LaMa said...

:)

Hulya said...

merhaba hilal;
acayip seviniyorum böyle benim tanıdıklarımdan başka inanlardan okuyunca benim sayfamı:)çok teşekkür ederim güzel sözlerinize:)

Serap yok daha dönemedık evimize.istanbuldayız hala..olsun,ramazan pek güzel,şükürler olsun.şikayet yok artık:)ben yarı edebiyatçı sayılırım.üniv. de okurken kutagdu bilig alıp okuyordum kütüphaneden,edebiyatçı bir ev arkadaşım bu kimyacıdan korkun derdi:)bilemem artık:)

lamacım anladım ben o gülücük neden:))

Anonymous said...

Açık mektup olması ne güzel bişey..insanın böylelikle "sanırım benden bahsediyor" demesi kolaylaşıyor..sahi benden bahsediyorsun di mi:)
değerli hülya,
dostluk deyince akla ilk gelen görüntünün içinde yer alman çok güzel..bu kavramla bütünleşmen..ve gerçektende yollar,mesafeler uzasa da,beraber geçirilip paylaşılan vakitler azalsa da artık kalıplaşmış ve kendini ispatlamış dostluk kavramı değişmiyor..
sevgili dostum,
biraz önce hilal hanımın yorumunu okuyunca en az senin kadar heyecanlandım ve çok güzel ya dedim..hülyanın arkadaş listesi dışındada yorumlar geliyor ve takip ediliyor.ve biri bişeyler ararken hülyayı bulabiliyor..bu da dostluk değil mi işte..
Can,
Kendine iyi bak:)
renkli-heyecan-kitaplar-dostluk-istanbul

Anonymous said...

hülya'cım gözüm yaşlı okudum desem çok mu arabesk olur bilmem ama hakikaten öle oldu:)ifadesi böle güçlü olunca insanın yazdığı yazı da bölesine etkiliyor okuyanı...mektubunu okuduğumda kendimden bişeyler bulduğum için ayrıca şanslı hissettim kendimi.çok başarılı:)=tebrik ederim dostum.

neslihan