10/29/2007

iste yeniden..

Evimizdeyiz...Bes aydir ayri kaldik,cok ozlemisim...Aksam eve geldigimizde yan komsumuz bizim icin hazirlamis evi..Isiklari yakmis,isiticiyi calistirmis,butun evi saran bir koku almis,elmali kek yapmis,meyve sepeti hazirlamis,bir kac hazir konserve kutu yemek almis,Adil icin kraker,cicekler ve hosgeldin notu...Mutfak kapsinda da baska bir not ve bir dolu yemek.Deniz getirmis,mis gibi yemekler..Yolculugumuz da guzel gecip,evi de boyle bulnca acayip mutlu oldum..

Adil unutmus evi..Oyuncuklarini hatirlamadi,hepsi yeniden alinmis gibi acayip sevindi..Ertesi gunu "anne,bu aksam da burda mi kalicaz?" diye sordu:)

Saat farkindan dolayi sabah 5 gibi kalktik hep.Butun evi bastan asagiya buyuk hevesle temizledim...




Cumartesi gunu Amerika`li bir arkadasin bridal showeri vardi.(Evlenmeden once geline yapilan parti).Arkadaslarimi gordum,sarildim...Herkesi cok ozlemisim.Partide yemek yiyip,gelin icin listesinden hediye sectik.


Arkadaslardan hamile olanlar,dogum yapanlar,cocuklari buyuyenler,yeni sinavlar icin hazirlik yapanlar vs..Ilk Turkiye`ye gittigimde de sevdiklerimin hayatlarindan cok geri kaldigimi hissetmistim.Iki yil gidemiyince ablamla bu yaz Ankara`da iki senedir cekilen kamera kayitlarini izledim.Ilk okuldan mezun olma videosu,9. yas gunu videosu,3.cocuk dogum oncesi,yegenimin ilk ayi vs...Simdi de ona benzer duygular yasasam da hep boyle olucagina dair kendimi ikna ettim yine.

Bu arada bahcemize annemin ektigi ve 5 aydir ellenmeyen tohumlar birer dev agac seklini alip,citlerden tasmislar:)Iki uc tane kavun buldum,devlesmis maydonozlar,biraz domates,biraz pancar...

Hepsini pisirip gelinceye kadar,ayrilmayin buralardan:)

12 comments:

Pınarın Kulubesi said...

Evine hoşgeldin Hülya,
gurbette olsa en güzel yer yine kendi evindir. Güzel karşılama için çok sevindim. Adil canım ne çabuk unutmuş, aslında uzun bir zaman 5 ay. Biz niye buluşup görüşemedik bu 5 ayda bakiym, hııımmm( işaret parmağım havada sallanıyor) hııı
neyse senin canın sağolsun, mutlu ol, yine hülyalarını anlat bize, yeter.
sevgiler

Pınarın Kulubesi said...

Bu arada ben seni Amerika'ya çoktan döndünüz sanıyordum, then again yazısını görünce.

Bocuruk said...

Canım,
Mutluluğun o kadar iyi hissediliyor ki satırlarında:) Ben de mutlu oldum. Herşey gönlünce olsun.
Sevgilerimle...

Esma said...

Hulyacim evine ve aramiza hosgeldin tekrardan.dopingli bir tatilden sonra evine cok ozlemis bir sekilde donmek ,ve boyle guzel karsilanmak ne guzel. gorusmek uzere arkadasim.

kalimeero said...

Hulya'cigim, tekrar hosgeldin. tr'dekiler doymustur size, artik hasret giderme sirasi bizde:) adil'i de goremedik gecen, buyumustur kerata. Benim ondan buyuk yegenlerim bile benim yuzumu unutuyorsa, adil'in oyuncaklarini unutmasina bir sey diyemiyorum:)
Cuma'ya gorusuruz insallah..

Hulya said...

pinar sagol ya,walla unutmus adil,simdi cok mutlu mutlu oynuyor oyuncaklariyla..bende then again yazisni okuyunca cok acik olmadigina karar verdim,haklisin.demekki pek karisikmis ruh halim:),sevgiler..

sevgili bocuruk,hakketen hissedildimi?ne guzel:)

esma sen dopinli tatil koy bakalim adini:)gorusuruz insALLAH,

KALIMEERO;evet hasret giderme sirasi bzide.senin sinavlarin bitince parti yapalim ya..yegenlerinin seni unutmasi huzunlu geliyor kulaga ama olsun,gidince fazlasiyla hatirliyorlardir:)

Damak Tadı said...

Hülya'cığım,mutluluğunu bizlerle paylaşman çok güzel.Buradan bizlerde hissedebiliyoruz inan.Evinde olman ve arkadaşlarınla birlikte hoşca vakit geçirmen çok güzel.Mutluluğun hep böyle devam etsin canım.

Sevgiler

Anonymous said...

valla hülyacığım;
"hoşgeldin" mi demeliyim..
türkiyeden göçürdüğümüz için "güle güle" mi bilemedim..ama evinde olman güzel..çok güzel..
adilciğe de epey bi güldüm yaaa..
annesiii bu gece de "bu evde kalıcaksınız" di mi :P

Beyhan said...

Hülya'cığı,
Nasıl sevindim evine yuvana kavuşmana.Sevincini hissettim,ben de sevindim.
Öpüyorum...

ayseyaman said...

Hülyacım merhaba, hoşgeldin, sevgilerle :)

Anonymous said...

Hoşgeldin hülya. :)

ne güzel bir karşılama olmuş...

umran said...

Hulya hosgeldin yuvana,
bizlerde bir ohh cektik inan,
adil kocaman olmus resimlerde.