3/02/2008

Guzel Arkadas Menusu


Bu sene hic olmadigim kadar hasta oldum,en son hangi hastaliktan bahsettigimi hatirlamiyorum bile:)Arkadaslarla gorustugumde opup sarilamiyorum bu sene.Antibiotik kullaniyorum sarilmayayim,virus oldum beni opmeyin,grip oldum bana yaklasmayin sozleri her hafta gundemimde:)Guluyorum simdi cunku iylestim son 4 gundur cok sukur.


Gecen hafta pazar gunu oksurugum bitmis,grip baslamisti.Kizlari cok ozledim,bize cagirdim cay icmeye,o pazar sabahi da sehrin guneyinde oturan bir arkadasa ve arkadaslarina-40 kisi falan- asure yaptim goturdum,sonra kosa kosa eve gelip ortaligi topladim,hizlica biseyler hazirladim.Kizlarda biseyler yapip getirince hem lezzetli hem de keyifli bir aksam oldu.


Portakal agacindan tavuk salatasini yaptim,havucu kucuk dogramak yerine rendeledim,birde ceviz ekledim ustune.Hic yagi olmayan mayonez kullandim.En cok o begenildi.


Mayali patatesli pogca yaptim,sut yerine evde eksimeye yuz tutmus yogurdu kullandim,pek iltifat aldi:)Ben mayali hamurda cok guveniyorum kendime,hic olcmeden yapiyorum mayali hamuru,aramiz pek iyi yani.Bu tariftete olcu kullanmadim,ama bir dahaki sefer buraya yazmak icin soz olcum yapicam:)


Gecenlerde denemistim orea peynirli keki.Yapip,buzluga kaldirmistim,onunla birlikte hazir aldigimiz peynirli kekleride servise sundum.Afiyetle yendi..




Emine sahane sekerparesinden getirdi,Esma'da blogunda tarifini verdigi pastasindan ve bu minik kurabiye posetini yapip getirmisti.Oyle cok sevdim ki o minik kurabiye paketini..Esim herkes gittikten sonra hala sekerpare ariyordu,coktan bittigini farketmeden...


Insanin sevdigi,konusurken zerre sikilmadigi dostlari olmasi Allah'in en buyuk nimeti bana bu ulkede..

4 comments:

Anonymous said...

SIK HASTA OLUYORSANIZ BALLA KARISTIRILMIS COREKOTUNU DENEYIN DERIM. 2 KASIK KADAR COREKOTUNU TOZ HALINE GETIRIP BIR KUCUK KAVANOZ BALA KARISTIRIN VE GUNDE 2 TATLI KASIGI ALIN. DAHA KOLAY YOLU ISE SWEETSUNNAH.COM DAN HELAL COREKOTU YAGI KAPSULLERI SATILIYOR GUNDE 3 KAPSUL ALARAK VUCUT DIRENCINIZI ARTIRABILIRSINIZ. ALLAH SIFA VERSIN, HAYIRLI GUNLER

Ödül den.. said...

Bu nimet her ülkede aynı etkiyi yaratıyor bilesin ;) Ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor..

Anonymous said...

Hulyacigim cok gecmis olsun. Insallah bundan sonra gunlerin daha saglikli gecer. Galiba bu aralar cok kosturuyor kendine iyi bakamiyorsun. Dikkat et kendine..Allah'a emanet ol. adil'i cok opuyorum..
serap bekar

Esma said...

Hulyacim, herkes cok guzeldi de dedigin gibi arkadaslik, hos sohbet en guzeliydi, tekrar tesekkurler hepsi icin. tavuk salatasini bende yapacagim, birde pogaca tarif sozunu unutma, onu da bekliyorum, cok guzel pufpufdu.