6/28/2011

Annemden bana gecenler serisi-2




Bizim evde hep recel olurdu;kim severdi nasil biterdi hatirlamiyorum-cunku ben 10 yil yemesem aramam-ama hep recel olurdu.cilek,seftali,kayisi...

Gecen sene buldugumuz tarlaya yine gittik;bu sefer cok az cilek vardi;bizden once buyuk bir grup gelmis megerse.az toplayabildik;firsat olursa yeniden gidicez.

Bende annem gibi annemden ogrendigim haliyle recel yaptim.Cilekleri ayikladim;yikadim,bir gece onceden uzerine seker koyup beklettim.Sabah goz karari kaynatip;kabaran kopukleri kevgirle alip;bir kac limon damlasi ilavesiyle bir sure daha kaynattim.

Benim cocuklar cok sevdi;muhtemelen cilek tarlasinda gecirdikleri guzel vakitlerin hatirina cilek recelinide begendiler.

1 comment:

butterfly said...

Süper görünüyo çilek reçelin ben de geçen hafta yaptım evde yiyen yok aslında reçel ama o kaynama anında mutfaktan eve yayılan çilek kokusunu seviyorum, bana yaşayan bir ev hissi veriyor, bu his birkaç gün kadar sürüyor... :) sadece bunun için reçel yapıyorum, sonra seven arkadaşlara kavanozlarla dağıtıyorum:)