6/20/2011

Kitap Dostlugu

Buket ablam cocukken bana aldigi bir kitabin(charles dickens 'in david copperfield adli kitabiydi) icine yazmisti;"buyudugunde en iyi dostunun kitaplar olmasi dilegiyle" diye..

Okuycak Turkce kitabim yoktu;ablama eger yegenim gelirse bana roman gondermesini soyluyordum.En son Nuray ablam doguma kitaplari gonderince acayip sevinmistim.

Sonunda Turkce kitaplari universitenin kutuphanesinde buldum,gecen hafta Orhan Pamuk/Istanbul'u bitirdim,simdi Sessiz Ev'e basladim.

Ablamin temennisi gercek oldu;kitaplar cok iyi dost oldu.Gunluk sikintilardan aldi goturdu beni kendi dunyasina.Kitabin mi var;derdin yok da sloganim oldu!

3 comments:

buket said...

kitapları olup hala sorunları olan arkadaşlar için benim sloganımda şu
asıl mesele sorunun olması değil henüz çözüm bulamamış olman
:))))

Butterfly said...

vay be abşam bana hiç kitap hediye etmedi:) içine hiç büyüyünce kitaplar en iyi dostun olsun demedi ama gene de en iyi dostum kitaplar oldu:))nasıl oldu bu iş peki:) kim dedi de oldu: nuran

buket said...

geçmişi telafi edelim gel ben sana kitap hediye edecem içine de artık şöyle yazarım yaşlanınca en iyi dostunun kitaplar olması dileğiyle sen de bloguna yazarsın artık yaşlandım ablam haklıymış :)))
HÜLYA KIZACAK BİZE