6/05/2011

Adil'in Mezuniyeti

Mezuniyet kelimesi bu ulkede bir anaokulunu bitirdiginde;birde liseyi bitirdiginde kullaniliyor.Adil ilk bolumu bitirdi.Guzel oglumun lise mezuniyetini de insaallah bu bloga yazmak nasip olur.

 Programa butun anaokullari katildi.8 tane sinif ve 4 ogretmenden olusan ekip.Cok kalabalikti;park yeri bulamadim sabah;oturmak icinde gerilerde yer kalmisti.Once hep birlikte bir suru sarki soylediler.Sonra Adil'in de icinde oldugu bir grup ayaga kalkip soyledi;acayip gurur duydum.
 Programin sonlarina dogru Adil'in arkasindaki cocuk kustu.Ondeki cocuklar perisan oldular;ozellikle kizlar aglamakliydi.
 Sonra kusmukzedeleri hemen onde kenara yerlestirdiler.Ben de one gidip Adil'in iyi olup olmadigi kontrol ettim;gomleginin ve pantolunun arkasinda kusmuklar vardi;O farkinda degil diye bende ses cikarmadim:)Adil'de yanindaki kiz arkadasini teselli ediyordu:)
 Spor ayakkabi ve kravat ikilisi ancak boyle tatli durabilir:)
 Ogretmeni nasil ogrettiyse artik her oturdugunda ellerini baglayarak oturdu yavrum.


Omer program baslamadan yetisti.Bugun icin ozel ikisi de takim giyindi.Azra program boyu mizildadi;sonunda da uyuyakaldi babasinin kucaginda.

Sadece 6 yasinda ama annesinin en buyuk yardimcisi;dostu;kardesinin hastasi .Mahallenin en sevimli ve komik arkadas canlisi;1 saatlik havuzda bile 3-4 arkadas edinip grup oyunu kurabilen canim oglum;her gunumuz bugunku kadar neseli ve heycanli olsun,aralarda kusmuklar olsada hayatta ;bir camasir makinasinda yikanma suresi kadar sursun insallah.

2 comments:

Anonymous said...

Esinle oglun cok guzel uyum saglamis. Ayni seyleri giymek onun mu yoksa seninmi fikrini? Eger esinin fikriyse cok sanslisin. :)

Hulyalar said...

Tesekkur ederim;ayni giyinmek benim fikrim;ama inan bana bu sansimdan hic bir sey azaltmiyor:)