6/20/2011

Bonie ve Annem

Bonie'den bahsetim su ve su  yazilarda;simdi 81'inde yan evde oturan komsum.Gecenlerde esim eve erken gelince sen cocuklarla dur ben 15dak.ugrayayim dedim.

Gittim;salata yapmis icine kraker dogramis aksam yemegi diye yiyordu.Omuzlari bitmis vaziyette;son 4 yildir denemedigi sey kalmadi;simdi son olarak akapunktura baslamis;ise yarayacagina eminim diyor elbette yine ve biz tanisali 5 yil olmasina ragmen bir kere ama bir kere sikayet anlaminda bisey soyledigini hatirlayamiyorum.Amerika standartlarina gore 81 yasinda "cokmus" biri;bizim standartlara gore ise "super"biri!Omuzlarinin sebebi 20 kusur yasina kadar yasayan ama hasta olan erkek cocugunu kendi basina bakmasi.Cunku kocasi tir soforuymus.

Eve gittim;doktor bulasik makinesini bile doldurmiycaksin demis;ben gelir yaparim derim;10dakikami almaz.Kizi geliyormus sabahlari;uzaktaki kizi ve damadi hafta sonu gelmis;damadi evi supurmus;kizida banyolari temizlemis.Dedim beni de siraya koyun;bende yapmaktan cok mutlu olurum.

Gecenlerde kizi aradi;oglen yemegine cikmislar;arabanin anahtari icerde kilitli kalmis,bendeki evin yedek anahtarla iceri girip arabanin yedek anahtarini getirip getirmiycegimi sordu?cocuklar ogle uykusunda falansa cekici cagiririz problem degil dediler;bilhakis beni dusunmelerine mutlu oldum;aldim goturdum anahtari;yol boyuda dusundum ne luks geldi bu yasta anne-kiz oglen yemegine cikabilmek!

Kendi annemden uzakta yasamak;ihtiyaclarini  gorememek beni acayip uzuyor.Kendime teselli yollari ariyorum;arada Bonie'nin evine gidip yemek goturup;bulasiklari yerlestirerek teselli buluyorum-mu?

3 comments:

neslisah said...

teselli etmese de oteki hayatinizda hep birlikte olmaniza yarar muhakkak...
Allah amellerinizi salih kilsin, kabul etsin insallah...

Anonymous said...

Ahhh Hulyacim, gurbetin asil aci yuzu bu heralde, ihtiyac olundugunda orada olamamak... Bende ayni hissiyatlari yasiyorum bazen, ama ne yazik ki bu konuda bende teselli bulamiyorum ancak Rabbime siginiyoruz, sevgilerimle.
esma

Hulyalar said...

neslisah tesekkur ederim;ve tabiki amin!