10/15/2012

Ayni kapinin onu



Anlaticak basari oykum olsun isterdim,sunu da yaptim,bunu da denedim olmadi,yilmadim,soyle de denedim,boylede.Sonunda oldu diye yazmayi...
Ama benimki bilmem son bilmem kac yildir hep ayni son..Ve isin tuhafi her olumsuzluktan sonra bu sefer vazgeciyorum denemeyi diyorum,ama vaz-dagecmiyorum.Yine bisey bulup,onunla ugrasip,yine ayni bildigimiz son oluyor..
Simdi buraya tasindiktan sonra,yeni yere tasinmanin verdigi tazecik,korpecik umutlarida getirdiydim,zahmet etmisim.Bir kac bisey,dene gor,oldu san sevin,olmadigini gor,biraz uzul,gecince yeni bisey bul,biseyleri gecince basardigini sanip,tamam bu sefer tamam de,sonra yine uzul,artik bu sefer son vazgeciyorum ,gercekten bu sefer vazgeciyorum de,ama vazgecememe..
Bugun sabah,bu sefer etraftan topladigim umutlarla yine gittim bir okula,Adil'i okuluna birakip,Azra'nin elinden tuta tuta,cevap:since you are non-resident you are not eligible....
Nolur,bari bu sefer gercekten vazgeceyim,ayni kapiyi tiklatmaktan vazgecip,hayirlisi diyeyim..

*Bu ne konusuyor diye dusunuyorsaniz,yillardir konusamadigimi konustugumdan pek karisik gelebilir.Bu sefer bari bu hislerim unutulmasin diye yazmaya karar verdim.

4 comments:

InceBelli said...

Okulalrda ogretmenlik icin mi tiklattin kapiyi?
cok merak ettim.

hulyalar said...

Bu son tiklanan kapi universteden ders almak icindi.Oncekiler de yine egitimci olma,yada egitim alma ile ilgili.Hepsi ayni kapi yani:)tik tik,kimse yok!

... said...

Universiteden ders almak icin, resident olmana gerek yok ki?

burs filan mi sordunuz? ay acikla ay:)

biliyomusun, benim de derdim bu:(
guya ben residentim da noluyo. hic bsiey yapamiyorum, beceriksizim cunku:(
dedigin gibi, bi basari hikayem bile yok, anliyomusun, hadi gulumse?:(

Hulya said...

evet burs icin.non-resident parasi odencek gibi degil.dersleri almam lazim ise girmem icin,ama ise giremedigim icin param yok ders almaya.iki ucu pis degnek;)
Anliyorum seni,bizim gibilerden cok var bence:(kader..