2/05/2007

Adil iki yasinda..

Acaba her yil ayni heycani tekrar tekrar hissedicek miyim:)? Adil o kadar hastaydi ki,zor anladi olanlari.Herkes gittikten sonra gelen hediyelerle oynamaya calisti..
Bende son iki gundur cok rahatsizlandim,aldigim antibiyotiklerle biraz toparlaninca cumartesi ve pazar gunu biseyler yapmaya calistim,iste soframiz; Butun arkadaslara birde burdan tesekkur etmek istiyorum,bu guzel gunde heycanimizi bizimle paylastiklari icin,guzel hediyeleriyle Adil'i sevindirdikleri icin.

19 comments:

LaMa said...

MAMALAR SUPER GORUNUYOR:)
MUTLU YILLAR ADIL, DAMAT OLDUGUN GUNLERI DE GORURUZ INSALLAH:)

pastayi cok merak ettim sen mi yaptin?suslemeleri nasil yaptin/yaptilar????ay ne bileyim anlat birseyler iste!
Sevgiler

Hulya said...

yok ben yapmadim ama seneye kararliyim ben yapcam::)yaptirdik.Cocuklardan biride pastanin ustundeki yaziyi okuyunca 'aaa dedi bunu nerden buldunuz,ustunde adil yaziyor dedi:)',digerlerini ben yaptim,kisir'ida kalimeero getirdi,
evet insallah damatliginida goruruz:)bebek lamanin baby showerini,sonra dogum gunlerinide goruruz.(bana kizam gulenay baslatti bunlari:))

kalimeero said...

hulya ne cok sey hazirlamistin, hepsi de cok lezzetliydi. Adil'cige mutlu dogum yillari tekrar..

LaMa said...

Aa bloglar arasi yeni bir etkinlik: Baby lama etkinligi:))))

Amin amin...

Anonymous said...

adilin yeni yasi kutlu olsun.iyiki dogdun adillllll.

Pınarın Kulubesi said...

Masadakiler çok çok güzel görünüyor. Şu an öyle bir haldeyim ki, şunlardan 3ünü biraraya yapıp getir deseler imkanı yok beceremem yapamam gibi geliyor. Umarım şu 3-4 ayı atlatırım hayırlısıyla, tekrar yemek -pasta işlerinden zevk almak istiyorum.
Doğumgünü pastası çok güzel gözüküyor. Şeker Hamurundan çok daha güzel geldi bana.
Ellerine sağlık
sevgiler

hayat said...

Merhaba Hüyacım Adil'in doğum günü kutlu olsun sağlıklı sıhhatli büyüsün inşallah ellerine sağlık masayı da pek güzel hazırlamışsın.İnşallah güzelim bir kızın olur da ismini hayat koyarsın eh artık benimde isim annesi:)) olarak deymeyin keyfime.

Öpüyorum Hülyacım sevgiler..

Anonymous said...

merhaba siteniz süper ve çok faydalı. adilinde doğum günü kutlu olsun. yorum yapan arkadaşlarında siteleri çok güzel. bir sorum olacak sizlere. hanginizin bloguna yazacağımı karar veremedim. inşallah burdan hepiniz beni bilgilendirebilirsiniz. 1-2 ay sonra amerikaya yerleşmeyi planlıyorum. yiyecek yada orda bulunamayacak küçük eşyaları yanıma almak istiyorum. sırt çantası büyüklügünde bir valize neler koymalıyım? tavsiyelerinizi dört gözle bekliyorum.

Anonymous said...

Hulyacigim Rabbim yavrunuzu size bagislasin omrunu uzun ve hayirli etsin insallah. cok duygulandim yaa, gecen sene birlikte kutlamistik Adil'in dogumgununu simdi ise oralardasin. Insanoglu iste, bir kus misali oradan oraya ucup gidiyor... Bu arada Adil cok tatli herzamanki gibi. Masallah gozum degmesin. SERAP

Hulya said...

kalimeero cok sagol,tam istedigim gibi hazirlanamadim aslinda ama geldiniz bize moral verdiniz:)

baby lama etkinligi hepimize hayirli olsun lamacim:)

umran abla cok sagol

Hulya said...

pinar;
sen artik bosver yemekleri:)cocuk kiyafetleri,hangi bebek arabasi iyi,hangi car seati almaliyim,onlarla ilgilen:)bikac ay gecsin canin bisyeler istemney baslar zaten:)ne guzel:)

hayat,hayirli zamanda olur insallah,olurda koyarsak anlatirim hikayeler kizima seninle de ilgli:)

serap;
cok sagol,bende yaparken gecen seneyi dusundum,evde adim aticak yer yoktu,bu sene aziciktik ama yine guzel insanin sevdikleriyle bir ara gelmesi

Hulya said...

sevgili gold;
niye sirt cantasi buyuklugunde canta sinirin anlayamadim ama yiyicek seyleri getir getir tasinmaz malesef,belki senin vazgecemedigin seyler varsa onlari getirrisin,birde hangi eyalete geldigin cok onemli,bazi yerlerde turk marketleri var aradigin herseyi buluyorsun,
esya icinse guzel,islemeli ortuler,duvarlara turkiye resimleri getirebilirsin(cercevesini burda yaparsin)
daha ayrintili mailime yazabilirsin,yardimci olmaya calisirim
sevgiler

Anonymous said...

Hulyacim, Adil'in yeni yasi kutlu olsun. Allah nice nice yaslarina saglikli ve hayirli bir sekilde ulastirsin insallah. Adil cok tatli olmus masallah, kocaman simdi. yusuf'la beraber baktik bugun resmine ve onceki resimlerine. ne kadar mutlu oldu, heyecanlandi anlatamam. birde o ucunun fotografi vardi, "bak ben abi, bu adil, bu zehra" deyip durdu. cok abilige hevesli. gene dokturmussun. hani bize, hani bize:)) neyse bende bugun senin gecen seneden omer beyin yaptigi bir patatesli yemek tarifi vardi, onu yaptim. simdi firinda. bakalim nasil olacak. daha cok resim koysan keske. yusuf'la ara sira bakariz. cok hosuna gidiyor. benimde aslinda. hadi kendine cok iyi bak. adil'i yanaklarindan sika sika cok op yerimize. ha unutmadan soyleyeyim, o bayramda takim elbiseli haline bayildim, ne kadar yakismis masallah. birde omercan mektubunu aldi ve cok sevindi, sakliyor mektubunu ve birdaha yazacak sana . haid bakalim gitme zamani.

Aysenur said...

Ben de Adil'e saglikli, huzurlu, bereketli bir yil diliyorum. Rabbim herseyi gonlunce versin ins. Ayrica sofra da nefis gozukuyor(ellerinize saglik).

Ferhanca said...

İYİKİ DOĞDUN ADİLLLLLL....Kravatını niye takmadın??Geçmiş olsun...Hadi nice yaşalara...
Sevgiler.

Hulya said...

cevriye ablacim cok sagol:)

aysenur,hosgeldin insallah sinavlarin iyi gidiyordur..cok tesekurler,

ferhan:),ole hastaydiki ustunu bile degistiremdim oylece kaldi cocuk:)cok sagol,bizden de sevgiler

Berceste said...

Aaaa ben gec kalmisim :( Nice senelere saglikla, mutlulukla, ailesi ile, basarilarla...

Hulya said...

gec gel ama olsun yine de hos gel,sagol iyi dileklerin icin dilek:)

Anonymous said...

Adil'e huzrve sağlık dolu uzunn yıllar dilerim...Allah(c.c) sevdiklerimizden ayırmasın...

Selam ve sevgilerimle