2/01/2007

Hayat..


Herkese yeniden kocaman kucaklamalar,selamlar,sarilmlar,aglayislar,hasretler;
Artik yaz yaz nerdesin ama olmuyor,agac olduk,hadi ama baskilariyla gecen hafta baglanan internetimizle birlikte burdayiz..

Gecen haftadan beri blog blog geziyorum,Pinar hamileymis,Allah tamamina erdirsin cok sevindim:)Lama'nin logosunu cok ama cok begendim,tebrikler bujen!Iste dolandim durdum sayflarinizda neler var neler yok hesabi.Herkes birbirini mimlemis sobelemis yakalamis:)Berceste yuvaya donmus..Neyse siz zaten biliyorsunuz bunlari..

Biz neler yaptik,her hafta kendime biseyler ogutleyip onunla teselli olup,haftaya kadar islemiyince yeni biseyler buldum.Tabi bunlar neden kaynaklandi bir seyler yapmak icin adim attiginda binbir turlu engel olunca(belki adi mazaret,belki de gercekler) zorlanma,yilma,olur gibi laflar fayda etmedi bana.Neyse ben artik kesinlikle haftalik felsefelerimden sunu cikardim ki bizim hayatimiz(belkide benim),hep zor olucak,cunku hayat belkide bunu gerektiriyor,hep zannediyor ki insan biseyler bitince gecince rahatliycak guzellesicek.Hamileyken basliyor,agirlasiyorsun dogurunca cok rahatlarsin tavsiyeleri,dogum oluyor hele bir sutten kesilsin geceleri uyanmaz,hele bir okula baslassin,hele bir su sinavlari gecsin....Annem nerdeyse 60 yasinda ama hala bizim dertlerle dertli.Buket su uzmanligini bir alsaydi rahatliycaktik,su evin mutfagini bir yenilesek,catiyi yeniden yaptirsak..Iste hayat hep devam edicekti...Bunlar kotu mu ,degil?Sadece boyle olucagina inandirinca insan kendini birseyleri yapmak icin erteleme fikrinden kurtuluyor,oldugu kadarla o anda basliyor..

Simdi ben de burda ingilizce sinavlara hazirlanirken 2 yasindaki oglumla birlikte epey zorlanip,arayislara girdim.Aksam kursu baktim,olmadi,gunduz iyi bir kurs buldum Adil'e bakicak biri yoktu.Epey bir caba sarfettim olmadi,ama felsefemi cok tuttum ya hayat hep zor olucak ve hep zorluklar olucak Hulya dusuncesiyle gayretlerime devam ettim.Simdi iki hafta bile gidemedigim kursa devam edemiyip evde oldugu kadarla devam edicem,kismet..

Gurbette olmanin ne denli oldugunu bu sene iyiden iyiye hissettim.Annesiyle, akrabalariyla ayni ulkede,ayni sehirde hatta ayni apartmanda yasayanlarin ne luks icinde olduklarini farkettim.Annem'e epey bir sizlaninca vizeye basvurmaya ikna ettim,bakalim kismet..Birde boyle bisey onca yolu,masrafi goze alip gelmek istese bile sevdikleriniz gelemiyebilir,vize alamayabilir..

Haftaya Adil 2 yasinda olucak insaallah,her dogum gunu bana dogdugu gunu, ani, o an ki inanilmaz heycan ve mutlulugu hatirlatiyor,ve annemin yirmikusur yasinda bile bana pasta alip,hediye alip niye kutladigini daha iyi anlamami sagliyor..

Bu blog beni sevdilerimle bulusturan,konusturan,paylastiran bir yer oldu.Ne mutlu bana:)
Resim Muhittin Koroglu'na ait.

19 comments:

kalimeero said...

hulya'cigim hosgeldin, sefalar getirdin:) kursu biraktigini bilmiyordum. Adil'i bize birakip kursa geri donebilir misin? biraz uzagiz ama saatler uyarsa neden olmasin? canim, Allah her seyin hayirlisini versin sana da bana da herkese de. Adil'cigin dogumgununde gorusmek uzere. daha kutlayacagimiz cok guzel seyler olacak..
kali-

LaMa said...

Canim!
Oyle sevindim ki,burdan da sesini duymaya!
InsAllah annen vizesini alir,birlikte yaptiginiz guzel mamalarin ,gezmelerin haberini aliriz senden
Sevgilerimle!

Unknown said...

Hulya'cim,
Hosgeldin blog yuvana dondun:)blo dostlarin seni ozledi,yorumlarin olmadan yoklugun hissedildi.Bu kapi calindii durdu ama bugun baktimki kapi acildi:)Birdaha kapanmamasi dilegi ile Hulya'cim...

Elemlerin ve kederlerini anlayailiyorum.Insallah annecigin gelir,Adil annanesi ile olur ve annecigide ders calisir yada her ise...Bu zor hayatt karsina kolayliklarin cikmasi dualrimla...

Gulenay

LaMa said...

Artik ortaya ciktigina gore:
mim ebe sobe!

Hulya said...

sevgili kalimeero;
cok sagol,sende hosgeldin minik gezinden sonra:)Her seyin hayirlisi en guzel dua,pazar gunu gorusmek uzre insallah.

sevgili lama;
bu yandaki loganla harika gorunuyorsun,cok sagol iyi dilekler icin.

gulenayyy;
bende cok ozledim walla,esim diyor dun baslamissin turularina:)insallah gorusmek uzre bol bol

Anonymous said...

canim hulyacim,
haberlerini almak cok mutlu etti. umarim o guzel felsefeleri hep uygularsin ve hayatin her bir zorlugu inshallah guzel birer firsat olur..
phoenix gunluk guneslik..her sabah saniyede bir sirin sirin oten bir kus sesi dolduruyor odami.o bile hic usanmiyor her gun otmekten (zikretmekten belki)...biz de hic yorulmayalim ins.
optum adil'i de seni de

Esma said...

hulyacim, hosgeldin canim, acilisi cok guzel yapmissin, hayat iste,oyle yada boyle geciyor. biraz once bende seninle tanisali ne kadar oldugunu dusunuyordum, 7 ay gibi bir zaman olmus galiba, kendi kendime ne kadar cok olmus, adil o zaman pinarin oglu kadar birseymis, ne kadar buyumus diye dusunuyordum, blogunu gorunce de tevafuk oldu yazayim dedim. pazar gorusuruz insallah...

Anonymous said...

Hulyacigim hosgeldin. Ilk yorumu yazan ben olayim dedim yazdim da ama bakiyorum yayinlanmamis. Neyse canim seni ve yemeklerini ozledik. bizi bir daha sensiz birakma. Adil'i ve seni opuyorum, insallah hayirlisi ile annene kavusursun.Anasina kavusamayan SERAP

Hulya said...

pissstt kucuk lale;
dedigin gibi olur insallah zorluklar bizlere firsatlar olur,felsefelerime ekliycem bak ama bir kus kadar olmadim diye;)

Hulya said...

esmaaa;
ya evet bak nekadar cok oldu,bizde sana daha bebek gormeye gelmistik kirkin cikmamisti galiba:)ne guzel zaman gectikce daha cok taniyoruz,seviyoruz cok seviniyorum:)

Hulya said...

serap yorumun gelmedi,gelse niye yayinlamiyayaim be:)senin torpilin var ustelik:)insallah hayirlisi olsun diye dua ediyorum ben,kismet..

Anonymous said...

Merhabalar oncelikle hosgeldiniz blog unuza ben ilk kez rastliyorum blogunuza gercekten bloglar sayesinde guzel seyler paylasiyoruz ve blogunuz cok seker tariflerinizde:-) denemeye basliycam ins....bu arada bende gurbette oldugum icin anliyorum duygularinizi u.s.a new orleans dayim henuz cocugum yok ama eminim oldugu zaman ailemi ve en onemlisi ennemi cok ariyicam...Annenizde hayirlisiyla gelir ins...

kalimeero said...

seni mimlediimmmmmmm:)

LaMa said...

Kalimerocuuum,
Ben zaten mimlemistim :P
Hulya hanim, sesimiz geliyor muuuu :)

kalimeero said...

olsun lama, daha yazmadigina gore birkac kez mimlenebilir. benim icin hulya hep mimli zaten:)

hayat said...

Hülyacım hoşgeldin, özlettin kendini.İnan Ablacım çok merak etmiştim. İnşallah anneciğin hayırlısıyla gelir oğluşunla igilenir sende gönül rahatlığıyla kursunu halledebilirsin.

Seni ve Adiki çok öpüyorum sevgiler..

Berceste said...

E nihayet! Gozumuz aydin :) Hayat aynen dedigin gibi, eskiden hatira defterlerine yazarlardi dikenli tasli yollar falan, ne diyor bunlar derdim, o dikenleri, taslari insan zamanla taniyormus ben de bunu ogrendim! Ayrica burada yasamaya baslayinca Turkiye'deki hanimlarin ne kadar luks icinde yuzduklerini bir de buna burun kivirdiklarini anladim! Anneye vizesiz ulasabilmek de basta geleni olsa gerek! Sonra bakicilar, temizlikciler hatta bulasik ve camasir makinalari :) Cok komik ama yurtdisinda onu bile bulamayanlar var. Cok sukur bana denk gelmedi ama bir sonraki oturacagimiz evde ne ile karsilasacagimizi bilmeden buyuk konusmayayim. Ben de bit kadar buzdolabindan az cekmedim bir onceki evimizde...Liste boyle uzar gider. Pollyanna gunumuzde yasasa da bize azicik ogretmenlik yapsa keske!

Hulya said...

sevgili kalimeero ve lama;
tamam en kisa zamanda yazicam bilinmeyen gercekleri..:)

hayat hosgeldin ve hosbulduk tabi,cok sagol iyi dileklerin icin.Yazinin basligini atarken sen geldin aklima:)birde kizim olurse adini hayat mi koysam:)

berceste;
ne dogru yazdin,aslinda bunlari yazinca sikayetmis gibi algilaniyor ama degil:)bazen pollyannacilik dediklerini yapabiliyoruz ama dedigin gibi gelsede bize ogretse keske:)

Pınarın Kulubesi said...

Hülyalaaaaaaaarrrrrrrrr
ne kadar sevindim anlatamam, şu depresif halimi bile pozitife çevirdi geliş haberin. Yokluğun gerçekten çok büyük etki yaptı benim üzerimde. Senin gibi Bocuruk, Ferhan da sağlık sorunlarından ara verdiler. Onlar döndü aramıza ama sen dönmeyince olmadı işte. Yaşasın evinize bağlanan internet:) Ne güzel yazılarınla aramızdasın yine..
Opuyorum seni ve tatlı adili...
Bende seni süpriz bir haberle karşılamış oldum. Adil'e kardeş geliyor:)
sevgiler