2/13/2007

Iki tarif ve gunlerden en guzel bir gun

Mercimek Salatasi

Dogum gununden iki tarifle burdayim.Mercimek salatasi bizim Phoenix'te Arzuhan'in salatasidir ,cok meshur ve guzeldir,ben biraz degistirerek yaptim.

1 bardak yesil mercimegi hasladim,suzdum.Salata malzemesi olarakta havuc rendesi,kuru sogan,misir,maydonoz ve dereotu katip,limon zeytinyagi tuz ile sosladim.

Peynirli ve Ispanakli Kis


Tarif Selin'e ait,ben hazir taban kullanip,kuru sogan yerine taze sogan ekledim,bu tarif cok kolay,lezzetli,sik ve saglikli.

Vee arkadaslar en guzel haber simdi,iki gundur oyle cok mutluyum ki,belki son alti aydir boyle mutlu olmamistim desem yeridir:)Sabahlari erkenden uyaniyor ve sevincten uyuyamiyorum,annem vizeye basvurdu ve 10 yillik vize vermisler.Insaallah en kisa zamanda yanimiza da gelmesi nasip olur.Darisi butun anne hasreti ceken arkadaslarin basina..

26 comments:

LaMa said...

canim gozun aydin:)
duana da kocaman amiiiiiiiiiiiiiiin :)

Anonymous said...

canim,sevincini okurken hissettim.Allah seni sevdiklerinle mutlu kilsin.Gozun aydin...
Sevgiler

Suleyman Ve Ben said...

Merhaba hulyalar,

Senin yemek resim+ler super :)

Ben Ispanakli yemek cok seviyorum. Tarif denicegim.

Esim dedi:
Vize senin anne icin. Cok cok guzel haber.

Sen efkarli degil simdi :)

Harika....

Mutlu gunler 2007'de sen ve aile icin.

Gorusuruz,

Suleyman.

Hulya said...

sevgili arkadasim ismini yazmamissin ama iyi dileklerin icin sagol:)

Hulya said...

suleyman;
evet sana yorumu yazdigimda cok efkarliydim ama simdi cok mutluyum,efkardan damla kalmadi bende:)
bende seviyroum ispangi ,en cok kiymali ve sarimsakli yogurtlusunu..
her zaman beklerim,
sevgiler

Hulya said...

lamacim canim;
cok tesekkur ederim,darisi hepinizin basina:)

Betül said...

Hülya hanım sevincinizi okuyunca bende çok duygulandım.En kısa sürede annenizle buluşursunuz inşallah.Bu arada yaptıgınız mercimekli salatyı bende yaparım her zaman ve severek yeriz.bir tavsiye: içine haşlanmış erişte eklerseniz de harika oluyor.Birde böyle deneyin bakalım beğenecekmisiniz?
sevgiler..
betül

Hulya said...

sagol betul tavsiyen icin aklimda olsun deniycem ins. bir daha ki sefere,cok sagol

Anonymous said...

heeey cok sevindim hulyacik. ne guzel..inshallah hayirlisiyla kavusursunuz annenle.
sefgiler

Aybike Ceylan said...

Sevgili Hulya'cim,
Oncelikle yaptiklariniz cok guzel elinize saglik, ayrica sevgililer gununuz cok kutlu olsun. Her zaman gorusmek uzere.
sevgiler

Esma said...

hulyacim, bugun bu haberi alinca coookk sevindim, gozun aydin arkadasim, hayirlisiyla en kisa zamanda kavusup cok guzel vakit gecirirsiniz insallah, birlikte de geciririz insallah :)

Anonymous said...

merhaba hülya..gözün aydın..annesiyle aynı kentte oturdugu halde istedigi zaman göremeyen benim için bu haber çok duygulu oldu..selamlar..geçen gün blogdaki arkadaşlardan biri gurbet şu dağın arkası ...demişti ...isteyince gidemiyorsan her yer gurbet aslında...

Hulya said...

tez tez yazan lalecim;
cok sagol:)

aybike merhaba,tesekkur ederim,kimse yemeklerle ilgilenmiyor artik,gecen gunleri postlara bakiyordum,iki yemek bir de bir haber vermissen hep haber yorum almis:)

esmacim cok sagol,insallah cok guzel gunler geciririz,

suheyla aslinda haklisin ama bizdeki istiyince gelememek-gidememek gurbeti acilastiriyor..sevgiler:)

Unknown said...

Gözün aydın olsun. Epeydir uğramamıştım hem yaptığın yemekler hem de haberin içimi açtı. En son geldiğimde tatile gidiyordun. Oğluşun iyiki doğmuş, Allah uzun ömürlerle sizlere bağışlasın. Hadi görüşmek üzere.

*Ra said...

Hülyacığım merhabalar.
Sık sık gelmeme rağmen yazma fırsatını yakalayamamıştım.
İki tarif de çok güzel. ellerine sağlık canım.
Lakin bir konu var ki benim bam telime dokunmuşsun. Aşağıdaki yazı beni anlatıyor sankii.. Hafızamın iyi olması ile tanınırım ve bu şekilde insanları ciddi anlamda şaşırtırdım. Ama artık isimleri dahi unutuyorum. Yenilenmeyen beyin hücrelerinin yavaş yavaş öldüğünü farkediyorum. Hatta eşim Utkudan sonra sana bir şeyler oldu diyoor. Ama ben çok kötü oluyorum bu söylenince. Off ben iyi değilim sanırım. Gerçi Elif Şafak biraz da olsa rahatlattı beni. Büyürse değişir miyim ki?
Sevgilerimle...

Berceste said...

Harika bir haber bu!
Çok sevindim. Gözün aydın.

umran said...

Hadi gozun aydin Hulya,
Darisi bizim basimiza;)

Pınarın Kulubesi said...

Canımmmmmmmmmm
gözün aydın:)
çok sevindim vize haberine:) Çok güzel bir haber bu, yaşasın:)
Peynirli ve ıspanaklı kiş yapmak hep aklımda ama bir türlü kısmet olmadı. Ellerine sağlık
sevgiler

kalimeero said...

ay ne kadar sevindim hulya bilemezsin. umutsuz bekleyislerini, yazilarini, surekli cabalayislarini gordukce insallah diyordum, Allah yuzunu guldurdu bak. insallah sag salim gelir.

Hulya said...

kalimeerooo;
benden mutlusu yok,cok sagol:)

pinar;
cok sagol ya,sen simdi nasil yapcan ,sana biri yapsin kisi de sen ye,nasil gidiyor hamilelik?

umran abla darisi basiniza insallah,

Hulya said...

berceste cok sagol,darisi butun gurbettekilerin basina.

rabiacim hep yazilarini okuyorum bende,hayat boyle uzulme.birde ne biliyor musun,mukemmelliyetci olunca insan boyle oluyor,ama olsun degiyor:)baksana elif safak bile ne hallere girmis anne olunca:)sevgiler

calikusu;
cok sagol,seninde guzel haberlerini aldik,Allah tamamina erdirsin insallah,
selamlar

Sanem said...

Ayni sevinci uc sene once yasamistim, ne kadar mutlu ve bir o kadar da sabirsiz oldugunu dusunebiliyorum. Bir an once kavusmaniz dilegiyle,
Sevgiler

kalimeero said...

hulya, bugun yaptigin asureden yedim. harikaydi ya. acaba az oldugu icin mi tatli geldi bana:)) guzel tutturmussun, tarifi kagitta verilen tarif mi acaba, degilse yazsana..

yemek said...

Merhaba Hülya hanım, iadeyi ziyarete geldim, ve sayfanızı çok beğendiğimi söylemek istiyorum önce. Aslında olaylara karşı tepki vermek konusunda haklısınız ama imsan bir süre sonra yoruluyor uğraşmaktan. Sanıyorumki Amerika'da yabancı düşmanlığı burada olduğundan daha azdır, tabi bu benim görüşüm. Vede Alman'larda sinsilik vardır,ki size çok normal davransalar bile çoğu zaman arkadan neler karıştırdıklarını zor anlarsınız. Yani sadece iyi davranmalarıda sorun yok anlamına gelmiyor.

Hulya said...

sevgili sanem;
bu da gurbetin cilvesi demisti gulenay baskasinin yakini gelince kendi yakinin gelis gibi seviniyor insan..sagol

kalimeero:),hay Allah ne guzel sana da yemek kismet olmus.bu sefer daha sulu yapmaya karar verdim,iyi olmasina sevindim.artik olcu falan kalmadi bende tonbinlerce asure yapinca goz kararina dondum epey zamandir,sana yaparim koca bir kazanda ne zaman gorusup verilirki..
nasil ogrendin benim yaptigimi:)unlu oldum mu kampuste:)

Hulya said...

sevgili lavantin;
ben yazarken cok dusundum aslinda burda oyle ayrimcilik gizli yapilsa bile aciktan curret edemeiyorlar,etseler hemen sikayet ediyorsun,birde burasi birlesik devletler oldugu icin milliyetcilik cok olamiyor.ama senin yasadigin gibi sorunlari-saglik yapsalar ve dava etsek bir omur boyu calismadan yasayabilirsin,
bununla ilgili bir yazi yazicam yakinda ins.
cok sevgiler almanya'ya..