2/06/2007

Mim'le gelen gizli gercekler:)


Bizim internet baglanmis ben daha sesimi cikarmamisken bloglarda geziyorum,bizim ekip birbirini mimliyor,her gun yeni birisi.Dedim su ortalik bir durulsun ben yeni yazimi yazarim.Ama lama gecmis postuna ,ben donunce mimledim Hulya seni diye ekledi,birde kalimeero Hulya benim icin hep mimli diyince benimde yazmam gerektigi belli oldu..

Aslinda bilinmeyen yonlerimizi mi anlatmamiz gerekiyor,tam emin olamadim,iste birkac ozel bisey.

*Dostluklara cok onem veriyorum,taa ortaokuldan,liseden universteden calistigim zamanlardan kalan butun arkadaslarimla nerdeyse dort yildir Amerika'da yasiyor olmama ragmen gorusuyoruz,paylasiyoruz.Cok guclu iliskiler kuran,bunu devam ettirme adina gayret gosteren,onemseyen biriyim..
*Olaylardan cok insanlardan cok seyler ogreniyorum,bazen urkuyorum..En sevdigim sey samimane,yanlis anlasilicagini dusunmeden paylasmak,elestirmek,tartismak..Ama yasim ilerledikce,eski geclik zamanlarimda yaptigimiz cesur konusmalari,cilgin beyin firtinalarini cok ozluyorum..Bilmedigim konularda kesinlikle konusmam,bildigim dogruda olsa ustelemem..Bir ortam gergin olmussa aglayasim gelir..Laf agizdan bir kere cikar lafindan cok korkarim,soylenmis sozlerden yillar gecssede ustesinden gelemedigim olur..
*Her anne gibi annem cok ozel.11 yasinda babami kaybedince annem 4 kizinida okutmak icin cok gayret etti.Butun ablalarim cok iyi yerlerdeler simdi..Annem cok guclu ve bir o kadar da akilli biri.Tek istegim annem kadar olabilmek..Birde siradisi bir kayinvalidem var ki annemle ayni baslikta yazabilirim O'nu.Oyle anlayisli,oyle yardimsever,oyle candan biri ki,herhalde birinin hayir duasini almisim bekarken diyorum:)
*Sabirsiz-dim.Sabirli insanlara da cok imrenirdim.Esim cok sabirlidir.3,5 yildir baya birseyler ogrendim sabir adina O'ndan,seviniyorum:).Hayatimin en keyifli,en masum,en guzel zamanlari lise yillarinda gecti,simdi o yillari ortak paylastigim esimle birlikte konusmaktan inanilmaz zevk aliyorum.
*Sicak,neseli biriyim.Olaylarin altine kolaylikla elime sokar,ustesinden gelirim.Aldigim vazifeleri vaktinde ve tamtamina yerine getirmek cok onemlidir benim.Olaylar,ortamlari hemen analiz ederim.Kitaplar dunyama cok seyler katmis-katiyor.Bu ulkede artik istedigim kitap'i okuma ve anlama luksum oldugu icin cok mutlu oluyorum ama en sevdigim yazar kim derseniz tek cevabim olur peyami safa.
*3 tane ablamla cok guzel gunler gecirdik,simdi ucumuz ayri ayri yerlerdeyiz.Hayalimiz bir gun Yenikoy'de bir apartmanda birlikte yasayabilmek..Ailemle ilgili anlatilacak cok sey oldugunu dusundugum icin bir kitap yazmayi bile dusunup,universite yilarinda birkac biseyler yazmaya baslamisimdir.Bana istedigim gibi davranmayanlarida kitapta seni kotu anlaticam diye tehditler savurdugumu iyi hatirlarim:)
*Istanbul benim icin yasanilasi sehir..Karis karis gezip;yillarca her vapura binisimden heycan duyup,butun kitapcilarinda dolasip,sehir disinda okumama ragmen,hafta sonlari butun tiyatrolarina gidip sehrin tadini en iyi cikaranlardan biri olduguma inaniyorum.

Sanirim baya biseyler yazdim,ben sona kaldigim icin mimlencek kimse kalmamis...
Lama'ya ve Kalimeero'ya tekrar tesekkur ediyorum,

Resim www.geocities.com 'dan alinmistir.

13 comments:

LaMa said...

Ehem Ehem yien ilk yorum benden galia sanirsam e hakkim yani, kulaklarim cinlatilmis o kadar :)
Resim de yazi da cok cici Hulyalar gibi...
Ben cici bir lamayim kitabinda kotu seyler yazmazsin hakkimda degil mi :D
Gunun aydin olsun...

kalimeero said...

hulya yine ne guzel yazmissin. ben bir de zerrin ozer sarkisi esliginde okuyunca daha bir etkileyici oldu:) sasirdigim sey, suncacik suredir tanisiyor olmamiza ragmen, yazdigin hicbir seyin beni sasirtmamis olmasi. belki bana 'beni yaz' deseydin ben de ayrintilari atlayip asagi yukari aynilarini yazardim:) bir kelime yaz deseydin de 'dost' yazardim. insallah o uzun vadeli arkadasliklarinin arasinda yerimi alabilirim;) seni tanimak guzel..

hayat said...

Hülyacım, ne güzel anlatmışsın kendini.İnşallah birgün bütün hayallerine kavuşursun.
Sevgiler..

Hulya said...

sevgili lama;
bende puan dagitiyor olsaydi veriridim sana soyle bir 50 puan:)bu arada senin puan dagitma isin durdu,korktun tabi hepsini ben alicam diye:)hakketen cici bir lamasin sen,ne kotu sey yazabilirimki hakkinda:)

kalimeero;
aslinda cok sevindim gizli oldugunu udusndugum gerceklerin tarafindan farkedilmis olmasina.ama tabi sen cok zeki oldugun icin gozunden hic bir ayrinti ve ayrintinin altindakiler kacmiyor:)insallah cok paylasimlarimiz hep devam eder..ben cok mutluyum seninle ayni yerde oluyor olmaktan:)

hayat,hayat,hayat:)
aslinda farkinda degilim ama haklisin kendimi anlatirken bir suru hayalimide sokmusum aralara yine:)kitap yazma,istanbul'da yeniden yasama..:)
sanada kucak dolusu sevgiler

Bocuruk said...

Canım öncelikle ne olur affet beni, Adil'in yeni yaşını kaçırmışım. Nice yaşlara sevdikleri ve sevenleriyle beraber girsin, Allah şansını açık etsin ve de hayat boyu iyilerle karşılaştırsın. Ve de kendini anlatımın çok güzel. Sen hakikaten dost olunacak birisin :)Ayrıca ben de tüm hayallerine ulaşmanı diliyorum canım.

Sevgilerimle...

www.bocuruk.blogspot.com

Hulya said...

bocurukkk;
hosgeldin,cok ozledim sizi,cok sagol,dediklerine amiin diyorum gonulden,iltifatin icinde cok sagol:)

Aybike Ceylan said...

Merhaba Hulya,
Sizi yeni kesfettim ve sizin de bizim gibi Amerika'da olusunuz heyecenlandir di. Sanki bazi seyleri hep ayni yasiyormusuz gibi hissediyorum Amerika'da bizden birilerini bulunca. Bende yeni blog actim, daha 1 ay bile olmadi. Bende beklerim her zaman.

Sevgiler

Anonymous said...

Hulyaam Adil'in d. gunu cok kutlu olsun. oyle buyumus,yuz ifadesi oyle degismis ki.o bebeklikte yuzumuze saskin saskin bakardi ya,ben de onu koalalara benzetirdim(ben koalalari cok sverim:).coook tatli..ikinizi de cok seviyorum.
hayallerin hep guzel dogrultuda gerceklessin.
sefgiler

Hulya said...

merhaba aybike;
senin adinda cok sevdigim bir kiz var phoenixte yasiyor,cok akilli ve guzel biri o da:)hosgeldin..

tez yazan lale:)
lama kiskanmasin simdi bizi hep bana yorum yaziyorsun diye:)evet adil cok buyudu,arada yine bakiyor saskin,yuksek sesle araba falan gecerse aciyor gozlerini kocaman aaaaa diyor,tepkileri cok komik yani aslinda:)bizde seni cok seviyoruz,dua ediyoruz hayirlisiyla gorelim mezuniyetini diye:)

LaMa said...

kiskandim!!!!
hulya'nin yorumunu gormeden bir sitem yazayim suraya diyorudm ki Hulya akilli bacisi demis zaten:(
beni kimse sevmiyor zaren, tanidik es dosttan yorum yazan yok,hep baskalari hep baskalari uhuuuu
:D

Beyhan said...

Hulya'cığım ne güzel anlatmışsın kendi,ni,bir çırpıda okudum.Dileklerin kabul olur inşallah.

Hulya said...

lamaaaaa;
es dost okuyor ama yorum yazmiyor,benimde oyle ama oyle cok arkadsim varki okuyup yoruz yzmayan,birde biz baskalari miyiz yani,ask olsun:)

beyhan cok sagol,insallah hepimizinkiler...

Anonymous said...

Ne güzel anlatmışsın canım..Benim de 3 kızkardeşim var ,birinden ayrıyız inşaAllah sen de bizde kavuşuruz hayırlısıyla ...
SElam ve sevgilerimle