11/04/2006

Baby Shower

Bugun burda hamile bir arkadasimiz icin baby shower yaptik:)Baby shower bebek dogmadan once anneye yapilan bir parti.Sadace bayanlarin katildigi,annenin belinin buyuklugunu tahmin etmekten,kavanoz bebek mamalarinin ne oldugunu tahmin etmeye kadar olan oyunlarin oynandigi,evlerin solen havasinda suslendigi,bir suru hediyelerin alinip,hepsinin tek tek acilip tesekkur edildigi,imece usulu yemekelerin bir araya geldigi bir adet.

Aslinda evi cok tatli suslemistim,ama bir turlu resmini cekmeye firsat olmadi.Neyseki gelen ikramlari bir kismini ben,bir kisminida Kalimeero cekti.Misafirlerden bir ablada bana bu Hulya'da hep yemeklerin resmini cekiyor ya diyordu yanindakine:)

Partinin belki elestirilicek yanlari olsada,boyle guzel anilarin olusmasi,birlikte bir araya gelip, hamileligin bu en son zamanlarinda boyle keyifli vakit gecirmek oldukca onemli oluyor.

Pastayi ben yaptim.Ustu icin susleri bulmakda baya efor sarfettim,son anda ustune siktigim krema biraz sonsede,fena sayilmayan bir pasta oldu.Pasta benim meyvali pasta tarifimden,kremayi yarim olcu yaptim,icine mneyva olarak sadece muz koydum,ve kekin arasindaki kremaya hazir muzlu puding ekledim.
Incirli bir kekti bu,tadi nefisti.Bunu yapan arkadasa tatli ve pastalariyla burda un yapmis biri zaten:)
Paskalya
Cilekli Kek
Sekerpare
Kete
Kasar rendeli patates salatasi

Kish-Fransiz mutfagindanmis,hepimiz bayildik tadina.Tabani kepekli un,margarin,yumurta,icindede yumurta brokoli,peynir,sut varmis.Icine istenirse sucuk,salam,gibi seylerde ekliyebiliyormussunuz.
Bu da benim guzel bir tabagim olmadigi icin salata tabagina koydugum dekorasyon fikri:)Guzel bir cam kapla cok da guzel gorunuyor aslinda.Suya mavi rengi vermek icin pasta susunu suyun icine kattim.

18 comments:

Anonymous said...

herşey öyle güzel görünüyor ki ben de o ortamda olmak istedim birden :)

seda
tarifname.blogspot.com

kalimeero said...

her sey guzeldi gercekten, ama hulya'nin misafirperverligi hepsini geride birakti. pastanin goruntusu de tadi da muthisti. hep ovgu sozcukleri yaziyormusuz gibi gorunuyor ama dogruya dogru napalim:) tum kizlarin da ellerine saglik. insallah deniz'in oglunu kucagina aldigini da goruruz hep beraber.
hulya dogumgunun tekrar kutlu olsun. insallah bu yil istedigin tum hayirli seyler senin olur da onlari da kutlariz.

Hulya said...

sevgili seda;
ortam gercekten cok tatliydi,sende burda olsan derdik kalimeeroyla buda bizim blog arkadasimiz diye:)

sevgili kalimeero;
cok sagol,dediginede nasil bir aminnn dedim bilemezsin:)burdan yorumlar yada cevaplar yazarken seninle ayni yerden oturdugumuzu dusunup tekrar tekrar mutlu oluyorum..

umran said...

hulya ne guzel olmus pasta ve baby shower.Yapanlarin ellerine saglik..

Ferhanca said...

doğruyu kalimeero söyler ..zaten yapılanlarda ortada ..)) beceriklisin kimse bir şey diyemez işte o kadar...sevgiler..ferhan

Anonymous said...

İlk defa böyle bir toplantı duyuyorum. Herşey harika görünüyor yapanların ellerine sağlık Ebru

Hulya said...

sagol umran abla;bunlari hazirlarken bir dnem Tuscondaki sonu gelmeyen baby showerlarda akliam gelmedi degil:)
ferhna ya cok sagol,sanki ablam beni koruyormus gibi hissettim,cok gurulandim,oyle degilim ama yinede cok motive oldum yani:)
sevgil ebru;
bu parti amerikalilarin kulturunde var,bende buraya gelince ogrendim,maksat bir araya gelip,muhabbetleri artirmak aslinda bizim icin

Pınarın Kulubesi said...

Hulyacım ya, beni delirteceksin, yine herkes birşeyler yapmış getirmiş, toplanmışsınız oyunlar eğlence...
benden başka şu işlere hevesli yokki arkadaşlarım arasında. Bakalım bu cumartesi epey kalabalık (tamamı yeni:)) bir misafir grubum olacak. Hepsi yaşıtım. Belki onlarla böyle birşeyler yapmaya karar verilirde en azından bunda sonraki buluşmaları böyle yaparız ve benimde hevesim gerçek olur.

Pınarın Kulubesi said...

yazmayı unutmuşum
şu bebekler çok şirin olmuş. sanki hepsi bir banyonun içindeymiş gibi:) karşılıklı banyo keyfi yapıyorlar oturmuşlar suyun içine:)

Zeynep Oz said...

Hulyacim,
Kete'yi kim yapti? tarifini bulursan buraya da eklesen ya.. paskalya da gayet guzel kabarmis. Kish'i de yapmayi denersen evde haberimiz olsun. kolaysa ben de deneyeyim.
yahu bu sayfalara girince de insanin istahi kabariyor. cok fazla bakmamak gerek belki de ;) sismanlayacagiz. ;)

Zeynep Oz said...

Hulyacim,
Dogum gunun kutlu olsun.. cumartesi yazacaktim kismet olmadi.. nice yillarda saglikli, huzurlu ve mutlu olmani dilerim canim arkadasim..

Unknown said...

Ayyy o ne sirin bir pstacikk oolee...

Hulya said...

sevgili pinar;
hadi insaalh kabul ederler sizinkilerde:)ama bazen cok tatli yada cok salata olabiliyor,belki oncesinde herkes soyliyebilir ben bunu getrcem diye,biza rtik oyel yapiyoz,spesifik degil ama tatli tuzlu ve salata diye ayiriyoruz:)

bebeklerde oturmus sohbet ediyorlar demek istemistim ama banyoda guzel fikir:)isminede uygun shower diye:)

Hulya said...

secgili zeynep;
cok sagol,bana aldigin o guzel aynaya baktikca hatirliyorum seni,evet bende sitelere bakma istemiyorum benimde fena halde canimi cektiriyor..keteyi ahizkalilar yapmis,bizimkilerin tadina benzemiyor ama,icinde unda yok,yinede istersen alirim tarifini

Hulya said...

gulenay tesekkurler,begendiginde sevindim pastayi

Anonymous said...

Ay dogum gunu mu????
Mutlu yillar Hlya Bacim, yeni ysin sana ailene vatana millete hayirli ola!
Bir akrep burcuyla karsi karsiyayiz demek:)Bay Lama'nin da dogum gunu yaklasiyor, soole agzina layik ama kolay bi pasta denemek lazim bakalim:)))

Yemekler de iyi hos tabi ama ben en cok mavis tabagini begendim:) Is eldeki imkanlarla guzellikler ortaya cikarmak degil mi :))

Sevgiler

umran said...

yeni yasin sana ve ailene guzellikler getirsin ins.

Hulya said...

sevgili lama;
senin farkli olup en cok onu sevicegini biliyordum:)demek akrep burcuda var sizin evde,soyle guzel kimyaci figurleri olna bir pasta yep derim ben sana:)
tesekkurler,yeni yasa girdim diyemi ne bu aralar genclestim sanki:)
sagol umran ablacim..