5/12/2007

Beyhan Ablada Cay


Minik Simitler
Dun Aksam beyhan abla herkesi caya davet etti.Mesafemiz bir saat olsada(50 mil) hepimizi kosa kosa gittik:)Hem uzun suredir Beyhan ablayi gormedigimizden hemde Turkiye oncesi son bir defa daha gorusebilmek icin.. Un Kurabiyesi
Beyhan abla simdiye kadar gordugum en tatli dilli insan desem abartmis olmaz.Oyle bir tatli dili,sirin ifadeleri varki,dun dayanamadim bisey derken hop diye optum yanaklarindan:)
Cikolatali Kek
Butun aksam bidi bidi konustum.Birisiyle konustum,susmadan obur arkadasla konusmaya basladim..Esimde kalkalim artik dediginde "yaaa niye ilk once hep biz kalkiyoruz diye isyan ettim:)"
Elmali Kurabiye
Kendileri eski pastaneci oldugundan ,hersey inanilmaz nefisti..Ben kekle un kurabiyesinin tadina bakmadim ama sonra keske baksaydim diye hayiflanmadim da degil..


Minik Patatesli Tortila Borekleri
Yemekler,hos sohbetin,bahcedeki naneler,guler yuzlu kizin,her sey cok tatliydi..Turkiye oncesi neseme nese kattim,cok tesekkurler..

8 comments:

LaMa said...

Oyle bir anlattin ki , imrendirdin yani...
Yarin Turk arkadaslarla bahair karsilama piknigi yapacagiz. Sizin kadar olmasa da bizimki de keyfli gecer insallah...
Yolculuk icin Kipir kipir icin,
nAsil uyku tutacak bakalim bu gece seni :)

Hulya said...

tutmadi bak hala buralardayim:)

hayat said...

Hülya'cığım, ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Afiyetler olsun. beyhan ablan da maşallah çok marifetli bir birinden güzel ikramlar hazılamış.ellerine sağlık.Canım seni de yolculuk heyecanı sarmış her şey gönlünüzce olsun.
Sevgilerimle...

Bocuruk said...

Türkiye 2007 ye bıraktığım yorumu okumayı unutma olur mu? İyi tatiller canım:)
Sevgilerimle...

LaMa said...

Hulya,
oralardan haberle ve tarifler yok mu:)

LaMa said...

Simdi dikkatimi cekti sitenin dili degismis galiba :)
Blog arsivinde marzo, febrero, enero yaziyor :)3. dile basladin galiba Hulyacim

Hulya said...

hayat geldım bıule,heycanlar yerını tatlı heycanlara bıraktı:)sevgıler,

Hulya said...

lama lama tatlı lama,
tarıf resım cok da vakıt yok:)yazı karakterı bend egorunmuyor acaba nıyekı?