5/11/2007

Turkiye Yolculugu



Gunlerdir icim kipir kipir..Sonunda gun geldi catti.Valizler hazirlandi,esime bir ay boyunca yemek uzere yemekler yapildi,buzluga atildi..Bu pazar gunu insallah geliyoruz.Annem ,ben ve Adil.Bir ay sonra da esim gelicek nasipse..

En son ne zaman boyle mutlu ve heycanli oldugumu dusundum bugun.Adil'in dogumu geldi ilk aklima..Bunca mutlulugun sebebi annemle gecirdigimiz iki ay ve Universiteye basvurumu yapabilmis olmam da eklenince hulyalari hulya olmayan birinin mutluluguyla geliyorum:)

Gectigimiz kis bu sene de biter,bugunler de gecer mi diye sizlanirken,onca moral bozukluguna ragmen iyki sabahlari 4 de kalkip ders calismisim,iyki anneme gel diye yalvarmisim..Iyki annem gelmis,iyki rejime baslayip guzel gozuken yemekleri yememisim:)Cunku artik bugun hepsinin hediyesini aliyorum..

Annemin gelisiyle cok moral buldum,guclendim.Onceden bir kulagimdan girip cikan hikayeleri bu sefer can kulagiyla dinledim.Annem de gurbet elde ne zorluklar yasadigimizi iyiden iyiye gorup,iyki gelmisim gelmeyen anlamaz buralarin halinden dedi..Halini anlatmadan ,anlasilmis olmanin rahatligini hissettim

Simdi Adil'e anlatiyorum,gidince bakkaldan istedigin dondurmayi alicak deden sana..Babaannen parka goturcek seni,teyzen neler almis sana sasircaksin dedikce Adil'in gozler buyuyor,kocaman gulumsuyor..Her cuma sabahi copleri almaya gelen kamyonlara bakip ,heycanla camlara kosan ogluma,Turkiye'de otobuslere,vapurlara binicegimizi ve cok keyifli vakit gecircegimizi anlattikca seviniyor,anlamaya calisiyor..

Insan icinde oldugu zaman anlamiyor.Gecenlerde Turkiye'den tatilden gelen bir arkadas anlatiyor,"girdim markete durdum, dusundum .Simdi her istedigimden alabilir miyim:)?Icinde ne var diye okumama gerek yok mu:)?Dusundukce heycanlandim" diyor:)O anlattikca biz de agzimiz kulaklarmizda dinliyoruz..

Velhasili kelam biz icimizdeki kocaman heycan ve mutlulukla vatanimiza tatile gidiyoruz..


9 comments:

LaMa said...

Hulyaaaa! Ne cok yazi yazmissin boyle basim dondu :)
Oncelikle hayirli yolculklar tatli arkadasim, seni,bana yaydigin o pozitf enerjini cook ozleyecegim :)
O mayali pogacalari biz de coking class'ta yaptik:)
Koyun yemegi de ne zamandir yemedim...
O oglaklar lama sandigin oglaklar degil mi? :) cok cicilermis cidden.
Kameraman Adil de cok guzel resimler cekmis, tebrik edip basarilarinin devamini dileriz...

ayseyaman said...

Hülyacım canım iyi yolculuklar, hasret bitiyor demekki, darısı bize :) Canim resimlere baktim hersey çok güzel, parklar bahceler çok hoş ama boş değil mi canım? Bomboş sokaklar..
Adil Türkiye'de hem çok sevinecek hem de çok şaşıracak..Sevgi çemberinden hiç çıkmak istemeyecek..Yazacak çok şey var. Neyse canım geçelim bunları da :) önündeki yolculuğa bakalım :)eşin bir ay yaptığın bunca güzel yemekle iade ede dursun, zaman çabuk geçer kavuşursunuz da..
Ellerine sağlık canım..
İyi yolculuklar, benim de selamımı götürür müsün memlekete...
sevgilerle

Anonymous said...

iyi yolculuklar, tadini cikarmaya bak ;)
annenin de, senin de anneler gününüz kutlu olsun...

Hulya said...

benimde basim dondu aslinda yazarken:)bende cok ozliycem sizi:(ama her intenret buldugumda sitelere bakarim,aslinda hep bakiyorum ama yorum yazmiyorumsorulucak sorum varsa yaziyorum,yorum yazmis olmak icin biseyler karalamak istemiyorum:)sonra blogsahibine de zor oluyor her yoruma cevap vermek:)
nerden geldim buraya yahu:)evet o oglaklari ben ilk lama zannetmistim:)degillermis:)ne guzel bir tarif dimi o mayalilar:)adilde tesekkurlerini iletiyor lama ablasi

umran said...

Hulya,
Anneler gunun kutlu olsun...Annenin de anneler gununu kutluyorum.Hayirli yolculuklar

Bocuruk said...

Hülya'cığım,
Öncelikle iyi yolculuklar. Geldiğinde bana bir yorum yazar mısın? Bir şekilde hiç değilse sesini duymak isterim.
Anneler günün kutlu olsun canım:) Adil i ve seni öptüm.
Sevgilerimle...

Hulya said...

sevgili ayse yaman;
darisi basiniza,cok selamlalarinizi goturcem memlekete,walla oyle hisliyim ki topragi opucem gidince:)

Hulya said...

rahsan cok sagollll:)

Hulya said...

bocurukkk;
tamam:)cok heycanlandim ve sevindim teklifini okuyunca:)kocaman sevgiler