5/01/2007

Pasta+Pide+Borek

Turkiye'ye gitmemize sayili gunler kaldi,isleri toparlamaya calisiyorum,tarifler epey birikti..Bugun cogunu yayinlamaya caliscam,Turkiye'deyken blogla ilgilenmeye firsat olucak mi emin degilim..

Gecen hafta hergun esime calistim desem yeridir.Calsitigi yerde bir gun piknik bir gun potluck dedikleri herkesin bir cesit yapip getirdigi usulden partiler vs..


Ilki milfoylu salam.Zuhal Yalcinin sitesinde lolipop denilen seklini gormustum,ama kizartmakla ugrasmak istemedim,birde sosis yerine salam vardi evde.Milfoy hamurlarini kucuk karelere kestim,icine minik salamlari koyup kivirdim,uzerine yumurta sarisi surup kurdan batirdim.Birer lokmalik,sirin ve lezzetli minik borekler oldular..


Ikinci tarif ise patatesli pide.Klasik mayali hamur yaptim,icine ise; cigden patates rendeleyip,baharat ilave edip,kavurdum.Hamuru iki parcaya ayirip elimle borcama yaydim,icini ekledim ikinci parcayida uzerine kapattim.Biraz kalinca oldu benimki.Bir dilim alan doymustur sanirim:)

Sonra efendim,gecenlerde yaptigim havuclu,uzumlu kek kalinca kurtarma adina sunu yaptik.Keki ufalayip borcama yerlestirdim,birbirini tutsun diye biraz sut ilave ettim.Uzerine bir kat hazir tavuk gogsu+bir kat muzlu puding yaptim uzerine de pasta susu ekledim,Adil cok begendi,boyle mincikladi pastayi,alip da dolaba kaldirinca epey bir kizdi.Sonra pudingi cirptigim kabin icine pasta susunu serptim,onunla kandi..

8 comments:

LaMa said...

Hulyaaaa...
Yine mi yorumlari yonetmeye karar verdin bacim ya:))
Neyse diyecegim o ki
1- Ayip degil mi Adil'i kandiriyorsun ,yazik degil mi tatli oglana :P
2- Kendini borek sanan corek diyorum ben o patatesli pideye:)
3- Hazir mi valizler???

kalimeero said...

bu sosisli tarifi ben de denemek istiyorum da araya hep bir seyler giriyor. ellerine saglik, tam kahvaltilik tarif.
adil'in o kollarindan isiririm ben!:)

Ferhanca said...

Hülya biz o tarafa siz bu tarafa iyi yolculuklar sevgiler.

Bocuruk said...

Bayılırım ben pasta mıncıklamalarına çocukların. Yerim ben onun o güzel ellerini:)

Hulya said...

sevgili lamacim;
yorumlari hep yonetiyordum ki:)?
Adil i kandirdim sayilir ama o pasta misafirlik icindi,o yuzden minciklamasina izin vermedim:)
dogru senin tarifin vardi oyle hatirladim,taaa ilk tanistigimiz zamanlarda yayinlamistin..
valziler hazir degil,hazirlaniyor..:)

Hulya said...

sevgili kalimeero;
ben sana yaparim:)

Hulya said...

aaa ferhan geliyormusunuz?ne guzel,bakalim nasil bulucan amerikayi?yorumlarini bekliyoruz,,

Hulya said...

sagol bocuruk,hakketen yencek gibi:)