1/14/2010

Firinda Patatesli Pizza-Kumpir


Yilbasindan once Amerikali arkadaslarla bizde "oyun gecesi" yapicagimizda pisirdim bunu.(Bir Turk gecenin adi ne olursa olsun o geceye yemek ekler kuraliyla:))

Arkadaslar cok hafif cok guzel diye epey ovduler.Kahvalti sofralari icinde degisik bir tarif olabilir.

5-6 haslanmis patates
2-3 dilim sosis
1 kase dondurulmus bezelye(isterseniz konservede olur)
1 kase dondurulmus misir
5-6 dilim ince kesilmis sucuk;salam..
*Baska bir denememde zeytin ekledim(hoslanmadim);dondurulmus taze fasulye ekledim(guzel oldu);icinde havuc bezelye misir olan hazri dondurulmus karisimdan ekledim o da guzel oldu.


Butun malzemeler karistirilir.Biraz tuz ve yag serpebilirsiniz ustune.Hatta isterseniz minik parcalara ayrilmis tereyagi ekleyebilirsiniz.En ustunede rendelenmis kasari ekleyip firinliyoruz.

3 comments:

hulya 3rd :) said...

hulyacim, bu tarifi bugun denedim. cok guzel oldu, gercekten muthis. emeklerine saglik:)

hulya 3rd :) said...

hulyacim, bu tarifi bugun denedim. cok guzel oldu, gercekten muthis. emeklerine saglik:)

Hulya said...

afiyet olsun.o gun kahvaltida yedigimzin ustune yumurta-sut-peynir yaptim:)oylede guzel oluyor.