1/09/2010

Hasta 2



Ben Tuscon'da yasarken cocuklu insanlar kendi aralarinda konusurlarken duymustum.Insan ikinci cocugu olunca birinci cocuguna hep aciyor demislerdi.Nasilsa cocuksuz halimle aklimda kalmis..Bende cogu zaman oyle dusunuyorum...hissediyorum..Evin kucugu hep merhametin ve ilginin fazlasi gordugu icin herkeslerden olabilir.Ama Adil benim baska;en yakin arkadasim;hic mizlanmayan;hep seven;hep durust;hep yanimda..

Simdi Azra hastalaninca daha cok vaktimi aldigindan Adil'le daha cok ilgilenme hislerim olustu yukarda bahsettigim sebeplerden.Insan hastaliklarla ugrasirken dunya etrafinda donsun istemiyor ama donsunde istemiyor.Hastaligin bence en buyuk zorlugu sen bogusurken hayatin ayni sekliyle devam ediyor olmasi!



Adil cok sIkIlInca biraz disari cikip copleri atiyor;ya da cop kutumuzu copculer bosalttiktan sonra yerine cekiyor ya da Bonieýe gidip pisirdigimiz biseylerden goturuyor biraz kedisini sevip Bonie'le konusup geliyor.

Gectigimiz gecelerden birinde biz Azra'yla geceyi gece edince sabah gec kalktim.Baktim Adil uyanmis yataginin icinde legolariyla oynuyor.Girdim yanina biraz oynadim bende.Ayni gun biraz resim yapip;sonra biraz macunlarla oynadik.Aksamda misir patlatip film izledik..

Dunde evdeki hastaliktan tabiki Adil'de nasibini aldi.Astimi oldugu icin grip oldugunda hemen astimi etkileniyor..Azra uyurken ne zamandir istedigi cup cakelerden yaptik;sonra biraz kartlariyla oyun oynadik.
Hastalik cocuklari fiziksel olarak da moral olarak da anneleri etkiledigi gibi etkilemiyor bence.Adil de benim dusundugum gibi dusunuyor olsa gerek bugun bana;" anne ne guzel gunler geciriyoruz di mi?" diye sordu:)

2 comments:

kalimeero said...

cok gecmis olsun hepinize. Adil'den biraz ufak bir yegenim var. Ne anne duskunu olduklarini biliyorum. Allah'tan sen hep yanindasin, ise mise gitmiyorsun. Bu ona cogu zaman yeter de artar bile emin ol. Sen kendine de cok iyi bakmalisin. Allah kolaylik versin.

Unknown said...

ya size misafir olarak gelkebilirmiyim :)