1/05/2010

Visneli Yesil Salata


Bu salatayi gecenlerde ogle yemegine gelen eski patronum icin hazirladim.
Nerde garip bir salata olursa bunu kesin Hulya yapmistir dedirticek kadar garip salatalar uydursamda bu benim icin gurur verici:)

Bunun lezzeti cok hostu.Hafif mayhosumsu bir tadi vardi.Icine marul-mor lahana-domates-biber-maydonoz dograyip uzerine beyaz peyniri ufaladim.En son da kurutulmus visneler serptim(costco'dan aldim)

Sos yapmadim cunku peynir yeteri kadar tuzlu ve yagliydi.Visne mayhoslugunu kaybetmesin diye de limon eklemedim.Ama siz uzerine biraz sizma yag gezdirebilirsiniz.

Afiyet olsun;

3 comments:

Anne ve Bebisi said...

Eşim Koç'lu :) Henüz Sarıyer'deki ağaçları katledip kampüsü kurmadan önce, İstinye'de, kibrit fabrikasından bozma bir Amerikan style kampüsleri vardı :) Orada okudu eşim.

Maslak doğru tahmin :))

Benim üni ise.. Galatasaray :))

LaMa said...

hulyaa,
senin bu salata ilginclikte benim cilekli salatayi dover:D

Hulya said...

ama guzeldi yahu:))))))))