1/07/2010

Hasta

Tatilden donerken benim sesim iyce kisilmisti.Ama herkese ""sesim kotu kendim iyiyim" diyordum.Havanin kurulugundan bogazim tahris oldu diyordum.9 saatlik yolculuktan sonra eve gelince bir guc camasirlari halletmeye calistim.Ertesi gunu disari cikip alisverisi...Cumartesi gunu sabah kaldiramadim basimi.Ha gayret diyip gune devam etsemde pazar sabahi artik hic enerjim kalmamisti.Benimle beraber evdeki herkeste sirayla dokuldu..Once esim sonra Azra..

O gun bugundur ben birazda guclu olayim diye diye geldim.Pazartesi sabah Azra ateslendi.Evde ates dusurucu bitmis.Napcam simdi dedim?Arabam yok.Cocuklari alip gidemem en yakin mesafe 1km;hava buz.Cocuklari evde biraksam cok kucukler.Bonieýe soylesem dizindeki agridan dolayi merdivenleri cikamiyor bizim evde.Atesli cocukla ilacsiz kalmak sadece Turkiye'nin ucra koylerinde olmuyor iste Amerika'nin gobeginde de oluyor..

Dun sabah o kadar kotuydum ki olucem herhalde dedim.Esimi aradim.Isten izin aldi geldi.Azra kulak iltihabi olmus.Antibiyotik verdi.Boylece 11. ayina yaklasan cocuguma ilk antibiyotigini almis olduk.Geceleri anlatmiyorum bile...


Bu sabah Aslan anne edasiyla uyandim cunku Adil''ín disci randevusu vardi.Gecen mayista Adilín 14 disi yapildi ve biri cekildi.Cekilen disinin yerine spacer denen bir metal yerlestirdi ki disler kaymasin diye.Gecen ay bir arkadasi topu yuzune atinca dusmus hatta Adil de yutmus.Yenisini yaptirirken hic huzursuzluk cikarmadan durdu.Becerikli doktor ve ekibide 10 dakika bile surmeden bitirdi isini..Azra'da salya sumuk izledi abisini..

Eskiden olsa bunca olaya dayanamaz hemen aglar;yanlizliktan gurbetten sikayet ederdim.Simdi de durumdan mutlu oldugumdan degil ama sikayetlerin hicbir ise yaramadigini iyce belledigimden yapmadim.Boylesinde daha az beklentili ama daha cok motiveli atlattim durumu;Allah beterinden saklasin diye dua ede ede..Cunku oyle iyi biliyorumki o kotu sikayet halleri daha beterlerini cagiriyorlar..




Discinin ofisinde odul olarak verdikleri jetonla eglenirken..

1 comment:

Esma said...

Gecmis olsun hulyacim, bizde gecen ilacsiz kaldik ayni senin gibi, ilaclarin hepsini floridaya goturmustum, orda birakip gelmisim.Allahtan aksam olmustu esim evdeydi de, gidip aldi hemen. kurabiyelere sevindim :) bende aldim tarifi tubadan :))