1/04/2010

Yulafli Kurabiye




Ekimin 1índe rejime basladim.Simdiye kadar 25-26 pound (12 kilo falan olsa gerek) verdim.Gecen ayin basindan beri bu kurabiyelerden istiyordum ama guzel bir sebep olsa diye beklettim.Tarif Esma'nin.Ama ben Esmaýa sordugumda hatirlamadi bile hangi kurabiye oldugunu bende Tugba'dan aldim.Cok lezzetli kurabiyeleri nisana gittigimiz birine yaptim.Kalan yarisinida Ayse rahatsiz diye ona goturdum.Sabahtan beri arabanin bagajinda kalinca biraz kurumustu ama yinede caya batirinca guzel oldu:)

Yulafli Kurabiye

2/3 cup eritilmis tereyagi
1 cup pudra sekeri
2 yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 cup yulaf(oatmeal)
3 cup un(Bana cok geldi ben 2 kaptan biraz fazla kullandim)
1/2 cup ogutulmus ceviz(bir dahakine ben bu olcuyu 1 tam cup yapicam)

butun malzemeler karistirilir.ben gunun anlam ve oneminden dolayi kalp seklinde kaliplarda yaptim.370 F pisirdim.Uzeri kizarmadan hemen alin firindan yoksa kuruyor.

Tarifin aslinda kakao yok.Ben yarisini kakaoladim.bende goruntu ve tad gayet guzel oldu.

Afiyet olsun;

cocuklar nisan icin suslenip puslenmisken;




No comments: