4/12/2007

Yeni Oyuna hosgeldiniz..3x3

Yeni oyuna hosgeldiniz..3 gun icinde yazma zorunlulugu olmasa daha ne kadar yazmazdim kimbilir:)Sevgili Bocuruk bana da hediye etmis tarifini,afiyetle kabul ettim...Gercekte yiyemesek bile birbirlerimizin yaptiklarini,ayni tarifleri evde ben yapinca sanki O kisi ikram etmis gibi geliyor ve cok seviniyorum..









Kiymali manti makarnasinin etrafinda toplanip yemek uzere Berceste'yi,Lama'yi ve Pinar'i davet ediyorum,yerken ayrica kimyadan ,cocuklardan,gezilen yerlerden bahsetmek,gulusmek,bagirismak sartiyla:)






Madimak corbasinin ne denli faydali olduga dair konusmak saglik ve hayat uzerine sohbet etmek icin Esma'yi,Kalimeero'yu ve Nane ve limon'u bekliyorum bize..



Bu pastanin uzerindeki susleri minciklamak,sonra da afiyeyetle pastayi yemek uzere,Umran ablayi ve kizlarini, Gulenay ve oglu Furkan'i bir de evin hic buyumedigini soyleyen kizi Seda'yi davet ediyorum..


Simdi de sorular

1. Daha önce yaşadığınız 3 şehir?
Istanbul,Adapazari,Arizona

2. Tatil için gittiğiniz, gördüğünüz ve önerdiğiniz 3 yer?
San Diego-Newyork-Newjersey


3. Yaşamak istediğiniz veya görmek istediğiniz 3 şehir?
Iznik(Adapazari'ndan Bursa'ya giderken iznik'in icinden gecmis ve cok begenmistim.O sokaklarinda bahcelerinde gezmeyi cok istiyorum..
Trabzon
Ve kesinlikle yasamak istedigim sehir Istanbul..

4. Şu anki mesleğiniz nedir?
Eski kimya ogretmeni simdi Anne+ogrenci

5.Dünyaya Yeniden Gelseydiniz Hangi Mesleği Yapmak İsterdiniz?
Ogretmenligi cok seviyorum,egitimle ilgile her alanda calisabilirim.Bir okulun,universitenin ogretmeni,idarecisi yada danismani olabilirim.Calistigim konu insan&egitim olsun yeter ki..

6. Kesinlikle Yapamazdım Dediğiniz Meslek?
Cok iddali oldugum icin degil ama yapamiycagim meslek yok gibi geliyor..Her isin ustesinden gelir,her vazifeyi hakkiyla yerine getirim..

7. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
Oooo oyle cok sozlerim ve
felsefelerim var ki,her ay yeni birini ekliyorum hayatima..En sevdigim soz ise hayat..

8. Bir Kitaptan Alınma Çok Sevdiğiniz Bölüm, Paragraf yada Kısım?
Cok kitabin cok cizilmis satirlari var aslinda,Istanbul'daki evimizde..Yazi bugunlerde okudugum Ahmet Hamdi Tanpinar'in Huzur adli kitabindan bir bolum..
"
Ben insani seviyorum.Onun sartlariyla dogusme kudretini seviyorum.Kaderini bile bile hayati yuklenmesni,o cesareti seviyorum.Hangimizi yildizli bir gecede kainati butun agirligiyla sirtimizda tasimayiz.Hicbirsey insanoglunun cesareti kadar guzel olamaz.."

9. Çok Sevdiğiniz Bİr Şiirin Bir Parçası?
Bu siiri ilkokulda okurken ablamin hatira defteri gibi biseylerini karistirip gizlice okurken bulmustum.(Buyuk ablam kucugune hatiradan sonra bu siiri yazmisti,onlar da okurlarsa supriz olucaktir bu simdi:)Sonra cok sevdim,ezberledim...

GUN EKSILMESIN PENCEREMDEN
Ne dogan gune hukmum gecer,
Ne halden anlayan bulunur;
Ah aklimdan olumum gecer;
Sonra bu kus, bu bahce, bu nur.
Ve gonul Tanrisina der ki:
- Pervam yok verdigin elemden;
Her mihnet kabulum, yater ki
Gun eksilmesin penceremden!
CAHIT SITKI TARANCI

14 comments:

LaMa said...

Ah bu siiri nasil da unutmusum! Tabi ki yillardir siir okumadigim icin normal.. Sagol hatirlattigin icin, ezbrimden takip ettim
GUN EKSILMESIN PENCEREMDEN...
ve tabi ki boyle cici arkadaslar eksilmesin hayatimizdan, yaninda manti da cabasi :)
Sevgiyle...

Hulya said...

lamaaa hosgeldin,uff cok ozledim seni inanki,hosgeldin,sefa getirdin..

Unknown said...

Hulya'cim

Pasta demissin canim nasil istedi...Ama benim pc'im calismiyor.Oyuna malesef katilamiyacagim:(esimin laptopundan hemen bakmak icin girdm.Zaten tum resimlerim kendi laptopumdaydi.Suaaralar makindemde ne varsa yayinliycam...

Cahit Sitki Taranci'yi cok severim.Eskiden ne okurdum.Ama buralara geldim geleli hemen hemen hic desem...Guzel satirlar icin saol canim.

Adili'i operim.
(bu arada mailler nedne sana geri geliyor anlamiyorum.Ben sana hotmail adresimi yazicam insallah)

Anonymous said...

Guzel kardesim Hulya, ne diyeyim sana bilmem ki "Huzur" "Gun Eksilmesin Penceremden" diyerek beni yillar oncesine goturup su yagmurlu Phoenix aksaminda yuregime de damlalar dusurdun.... Benim yerime de oku onlari olur mu :((( Sevgiyle kal her zaman canim Allah'a emanet ol...SERAP

munevver said...

Hülya,şu anda Türkiyede sabah.Biz sabahları çorba içmeyi seviyoruz.Nasıl bildin ve beni davet ettin?Memnuniyetle geldim.Çok beğendim.Davetin için teşekkür ederim.
Sevgiyle,Nane Limon

Bocuruk said...

Canımmm,
Çok teşekkür ederim oyuna katıldığın için. Seni daha da iyi tanımış oldum böylece. Madımak çorbası çok ilgimi çekti. Çünkü biz sadece yemeğini yaparız. Ayıklaması da ne zordur değil mi? Her sene Sivas'tan getirtip aynı gün annemin zoruyla ayıklayıp derin dondurucuya atıyoruz paketler halinde.
Bu arada Kalimeero dan haberin vardır herhalde değil mi? Umarım herşey yolundadır. Onu da sobeledim epeydir yazmıyor bir bahane olsun da sesini duyalım diye. Sağlıkları sıhhatleri yerindedir umarım.
Benim yapamayacağımı düşündüğüm meslek senin en sevdiğin meslekmiş. Ne güzel zaten öğretmenlik ancak çok sevip sabırlı olunduğunda hakkıyla yapılır bence. Ve evet sen hayat felsefen nedeniyle ne yaparsan yap hakkını verirdin.
Tekrar teşekkür ederim canım benim:)
Sevgilerimle...

Anonymous said...

Ne güzel anlatmıisın canım.İnş isteklerin olur bir gün(istanbul'da yaşamak mesela)

Selam ve sevgilerimle....

Hulya said...

gulenay;
uzuldum bilgisayara,neyse saglik olsun,burda bende az turkce kitap okudugum icin uzuluyorum,bu yaz gidince topliycam ve hemen bitirmiycem:)sevgiler

serap;
sesin pek huzunlu geldi,sen tabi edebiyatci olarak daha cok etkilenirsin..ama bazen diyroum ki gecncken sakin sakin okudugumuz kitaplarin tadi bambaskaymis,kutuphanede ders calisirken anladim..bazen izin ver kendine ve kutuphaneye gidip huzuru oku sende bir basina..
sevgiler

Hulya said...

sevgili munevver;
demek corbalari sabah icersin neee guzel,cok sevindim,sevgiler

Hulya said...

bocuruk;
cok sagol guzel sozlerin icin.
bak birde gecen gun aklima ne geldi,hani sen demissin ya doktor olmadigima cok pisman oldum,babamin hastaligindan diye,benim buyuk ablam doktor ya annemin hastaliklarinda en cok o yipraniyor annemi de yiprattigi oluyor-diyorum ki abla demesen boyle boyle,bana ded ki hulya,ben anneme once doktor gozuyle bakyor sonra kizi oluyorum ve hastaliklarin getirceklerini dusunup perisan oluyorum dedi,yani her iste mutlak hayir vardir..sen cok iyi bir evlat,abla ve annesin bence..

Hulya said...

sevgili serinmavi;
duana oyle bir zamnda icime geldiki,amiin dedim,hayirlis olsun hep diyorum ama,istanbulda yasamak icin allahim hayirli o olsun ve olsun diycem nerdeyse artik:)
sevgiler

Esma said...

saolasin hulyacim, corbayi zevkle icerim, ama cok hos bir tevafuk, yazini okudugum aksam, bende adini bilmedigim, bugdayli, nohutlu bir corba yaptim. hem cokta begendim, hatta resmini cektim, siteye koyacaktim, saol arkadasim, simdi benim de bu sorulara uc gun icinde cevap mi vermem lazim :)

Unknown said...

hala pc'sizim:(((

Berceste said...

Umarım çiçeğini sevmişsindir :)