9/01/2009

11 Ramazan,Pazartesi

Dunku iftarin adi kizlar iftariydi.Hulya'larda bulusucaktik.Bana yine corba yapmak dustu.

Sabah cocuklarda gittigim bir yerde 2 saat bekledikten sonra bir turlu calismayan bilgisayarlarina isyan edip ciktim.Aksama dogru duzelir telefon acip oyle gel dedi.Oglen doktora gittim.Saat 2 deki randevuma 2.50 de aldilar.Adil kendi kendine oyalandi ben doktorun odasindayken.



Donuste telefon edip calisip calismadigini sordum bilgisayarlarin evet calisiyor dedi.Gittim.Ofise girdim tekrar sistem coktu dedi.Ama telefon actim simdi dedim.simdi gitti dediler.Telefonda acsam bunun basima gelicegini biliyordum cunku gun cok kotu baslayinca hep oyle gidiyor dedim,aglamakli cocuklarida alip ciktim.

Aksam icin corbayi pisirdim.Esimi okuldan almam gerekiyordu ama Azra ne uyudu ne de durdu.Gidemedim.3 vesait degistire degistire geldi saat 7'ye dogru esim..

Hizlica cocuklari yikadik.Giyindik ciktik.Icimden aksam gunun stresini unuttursun bana diye dua ettim.

Arkadaslar geldi.Biri cinli,biri pakistanli ve biri de ameikali olan 3 kiz arkadas,bir ben, bir ev sahibi bir de Ayse.Erkekleri Ayse'lerin evine gonderip(adil'de dahil) cok keyifli bir aksam gecirdik.

Cinli kiz pakistanli kizin erkek kardesiyle nisanli ve kasimda evleniyor.Biz herkesten daha cok heycanlandik dugun icin:)Kizim heycanlanmiyisinida belki kulturunun bir parcsi belkide gorumcesi yaninda diye yprumladik.O kadar cok konustukki saat 10 gelirken kizlar kalkti..

Duam kabul oldu gunun stresini aldi aksamki keyifli sohbet.

Resimde esime yaptigim arabada giderken ayagimin ucuna yerlestirdigim meyve salatasi ve pabucumun ucu :)


No comments: